loading...

مركز تعميرات سخت افزار ايران

نمايندگي اپسون

بازدید : 235
11 زمان : 1399:2

نمايندگي محصولات اپسون در زمينه ي ارائه ي تمامي خدمات پس از فروش ماشين هاي اداري، سال ها قبل تاسيس شد . خوشبختانه در تمام اين سال ها موفق به جلب رضايت مشتريان خود بوده و هست. يكي از مهم ترين خدمات نمايندگي اپسون تعمير و ترميم مشكلات پرينترهاي اپسون ميباشد. اين مشكلات ممكن است به دلايل مختلفي گريبان هر دستگاهي را بگيرند و معمولا در بدترين زمان ممكن رخ ميدهند و باعث نگراني كاربران شوند. هر چند كه پرينتر هاي اپسون هميشه در بالا ترين سطوح كيفي طراحي و توليد شده اند اما از قاعده ي چنين مشكلاتي مستثني نميباشند.

متاسفانه خيلي از كاربران تجهيزات اداري اپسون در ايران در مواقع بروز مشكلات به هدف پرداخت هزينه هاي كم تر به مراكز غير مجاز و فاقد استاندارد هاي لازم مراجعه ميكنند و اين امر موجب بازگشت مشكلات و خرابي هاي اوليه ميشود و كاربر را متحمل پرداخت هزينه هاي متعاقب ديگري خواهد كرد. لذا بر آن شديم در اين مقاله در خصوص جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي در مورد ويژگي ها و توانمندي هاي متعدد نمايندگي اپسون بپردازيم.

نمايندگي مجاز اپسون

اگر از كاربران پرينتر يا دستگاه هاي كپي بوده ايد، حتما با تجهيزات اداري اپسون آشنايي داريد. اين تجهيزات طي سال هاي متمادي همواره جز پرفروش ترين محصولات در بين برند هاي مختلف، در بازار بوده اند. با توجه به حجم بالاي معرفي و فروش محصولات اپسون، نياز به مراكز نمايندگي مجاز اپسون، به امري مهم بدل شده است. از اين رو با تاسيس اين مركز با افتخار، پاسخ گوي بخش قابل توجهي از نياز كاربران انواع محصولات اپسون شده ايم. نمايندگي اپسون با جذب و همكاري نيروهاي مجرب سطح كشور، قادر به ارائه ي تمامي سرويس هاي فروش و پس از فروش به هم ميهنان عزيزمان ميباشد. برخورداري از به روز ترين تجهيزات و ابزار آلات ، باعث شده كادر متخصص، به خوبي و در كمترين زمان، تمامي مشكلات و اختلالات موجود در دستگاه اپسون را شناسايي و مرتفع سازند. يكي از افتخارات اين تيم، ارائه ي معتبرترين گارانتي در امور فروش و پس از فروش، به كاربران ميباشد كه موجب جلب اعتماد هر چه بيشتر مشتريان عزيز به مركز نمايندگي اپسون گرديده است. اين مركز متشكل از بخش هاي مجزاست و هر بخش به امور خاص و جداگانه اي اختصاص داده شده است. شما عزيزان ميتوانيد در صورت داشتن هر گونه سوال، با مشاوران ما تماس حاصل كنيد تا راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما قرار دهند. در ادامه ي اين مقاله قصد داريم شما را با برخي از خدمات مركز نمايندگي مجاز كپي اپسون آشنا كنيم.

تعمير دستگاه كپي اپسون

تعميرات دستگاه كپي اپسون يكي از تخصصي ترين سرويس هايي ميباشد كه از سوي مركز نمايندگي مجاز اپسون ارائه ميشود. متخصصان و مهندسان مركز نمايندگي اپسون با استفاده از برترين و پيشرفته ترين تجهيزات لازم جهت تعمير دستگاه كپي در انواع مختلف آن اقدام به عمل مي آورند. تجربه ي بالاي كارشناسان نمايندگي اپسون سبب شده است كه عمليات عيب يابي و تشخيص در كمترين زمان ممكن انجام شود. همانطور كه گفته شد، تمامي اين خدمات به دست كارشناسان زبده ي اين مركز ارائه ميشود كه از دانش نظري و فني متناسب در اين حوزه برخوردار هستند.

تعمير اسكنر اپسون

از ديگر واحدهاي مجزاي مركز نمايندگي مجاز اپسون به تعميرات اسكنر اختصاص داده شده است. متخصصان اين مركز ضمن برخورداري از دانش و تجربه ي بالا و مجهز بودن به تمامي ابزار و دستگاه هاي به روز دنيا، آماده ي هر گونه كمك رساني به شما كاربران عزيز خواهند بود. در همين راستا خدمات گوناگوني در زمينه ي تشخيص عيوب و تعمير و بازسازي دستگاه هاي اسكنرهاي اپسون ارائه ميشود كه شامل تمامي مدل هاي اين محصولات ميباشد. لذا در صورت بروز هر گونه خرابي كارشناسان واحد تعميرات اسكنر اپسون را در جريان مشكل خود قرار دهيد تا سريعا نسبت به رفع آن اقدام كنند.

تعمير پرينتر اپسون

يكي ديگر از خدمات مهم مركز نمايندگي اپسون تعميرات و سرويس هاي در محل جهت تعمير پرينتر اپسون ميباشد. كارشناسان واحد تعميرات پرينتر در محل با اشراف و آگاهي كامل از ساختار نرم افزاري و سخت افزاري پرينترهاي اپسون قادر به رفع تمامي مشكلات در عملكرد چاپ اين دستگاه هاي حساس ميباشند. شما عزيزان ميتوانيد براي بهره مندي از سرويس هاي تعمير و ترميم با مشاوران واحد تعمير در محل ما تماس حاصل كنيد. لازم به ذكر است كه نرخ تمامي خدمات تعمير پرينتر در محل مثل ساير خدمات نمايندگي مجاز اپسون، طبق مصوبه هاي موجود در شركت ميباشد و همچنين در صورت نياز به تعويض قطعات، از قطعات اصلي و اورجينال خود كمپاني اپسون استفاده ميشود.

تعمير پرينتر اپسون در محل

نمايندگي مجاز اپسون تمامي خدمات ذكر شده در بالاو سايرخدمات را درجهت رفاه حال شما كاربران عزيز، در محل مورد نظرتان نيز ارائه خواهد داد. به گونه اي كه ديگر براي رفع مشكلات دستگاه هاي خود، مجبور به مراجعه به مركز نمايندگي اپسون نخواهيد بود. شما تنها ميتوانيد با برقراري اولين تماس، از حضور به موقع كارشناسان در محل مورد نظرتان اطمينان حاصل نماييد. در صورتي كه در خواست تعمير پرينتر در محل را داريد مي توانيد با نمايندگي اپسون تماس گرفته و درخواست خود را مبني بر تعميرات در محل پرينتر پرينتر اپسون ثبت نماييد.

فروش دستگاه هاي كپي و پرينت در نمايندگي اپسون

واحد فروش نمايندگي اپسون، ضمن بهره گيري از سال ها تجربه در زمينه ي فروش محصولات چاپ اپسون و ارائه ي تمامي مشاورات و خدمات فروش با گارانتي رسمي نمايندگي ، آماده ي فروش انواع دستگاه هاي كپي اپسون، لوازم جانبي دستگاه هاي كپي اپسون و ساير محصولات مرتبط با راه اندازي آن ها به صورت كاملا تخصصي، ميباشد. همچنين كارشناسان حاضر در اين مركز آمادگي دارند تا تمامي اطلاعات مورد نياز در مورد محصولات اپسون را در اختيار مشتريان محترم قرار دهند تا متقاضيان با آگاهي تمام نسبت به خريد هر يك از محصولات مورد نياز خود اقدام نمايند.

مركز نمايندگي تعمير پرينتر هاي اپسون

از ويژگي هاي مهم مركز نمايندگي اپسون كه باعث شده است اين مركز متفاوت از ساير مراكز عمل كند ، ميتوان به ارائه ي مشاوره و راهنمايي در مورد نقاط ضعف و قوت تمامي دستگاه هاي پرينت اپسون ، پاسخگويي همه روزه به تمامي پرسش ها و ابهامات مطرح شده از سوي مشتريان عزيز، ارائه ي مشاوره در زمينه ي انتخاب صحيح ، دارا بودن كادري صبور و شكيبا. شفاف سازي مسائل مربوط به گارانتي و خدمات پس از فروش و همچنين مشخص بودن ريز قيمت ها و طرح ها و جشنواره هاي تخفيفي و دارا بودن پرسنل متخصص و مشتري مدار اشاره نمود.

از آن جا كه خدمات پشتيباني مطلوب براي پرينترهاي اپسون از جمله فاكتورهاي همواره مهم در نظر كاربران بوده و هست ، اين امكان ايجاد شده تا در جهت برقراري ارتباط با مشاوران واحد هاي مجزاي خدمات پس از فروش مركز نمايندگي مجاز كپياپسون بتوانيد از طريق راه هاي ارتباطي مذكور با اين مركز تماس حاصل فرماييد. متخصصان اين مركز ضمن بهره گيري از دانش و تجربه ي بالا و دارا بودن تجهيزات روز دنيا آماده ي تعمير و ترميم تمامي مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري پرينتر هاي اپسون ميباشند.

خدمات ارائه شده در نمايندگي مجاز اپسون

شايد نياز باشد بدانيد كه سرويس هاي پس از فروش ارائه شده به مشتريان و كاربران محصولات چاپ اپسون شامل چه خدماتي ميشود؟ نمايندگي مجاز اپسون مفتخر است زير نظر متخصصان حرفه اي و مجرب و با بهره گيري از بهترين و بالا ترين سطح تجهيزات، آماده ي خدمت رساني در جهت تعمير تمامي مشكلات دستگاه هاي اپسون به شما كاربران گرامي ميباشد. برخي از خدمات تخصصي مركز نمايندگي اپسون شامل موارد زير مي باشد:

سرويس و تميزسازي تجهيزات پرينتر اپسون و ساير دستگاه هاي كپي اين برند

تعمير و تعويض كليه قطعات ماشين هاي اداري اپسون

به روزرساني تمامي نرم افزارهاي مورد نياز در فرايند چاپ

عيب يابي و تشخيص دقيق مشكلات پرينتر اپسون

دريافت هزينه مناسب جهت تعميرات دستگاه هاي كپي اپسون

ارائه ي خدمات سخت افزاري درمحل

عقد قرارداد پشتيباني با شركت ها

تعمير سوكت هاي شارژر وخروجي ها

بهينه سازي و ارتقاي سخت افزار سيستم ها

پشتيباني و ارائه ي سرويس هاي دوره اي سخت افزاري

انواع خدمات ارائه شده توسط مركز نمايندگي مجاز اپسون

بررسي مكانيزم كار دستگاه كپي اپسون

اصلاح مشكلات مربوط به ورود و خروج كاغذ

اصلاح و بررسي عملكرد موتور دستگاه كپي اپسون

انجام سرويس هاي كلي دستگاه هاي كپي و چاپ اپسون

اصلاح ، تعمير و تعويض قطعات فيوزينگ دستگاه هاي كپي و چاپ اپسون

بررسي مشكلات تغذيه دستگاه هاي اپسون

تعويض و تعمير قطعات فني دستگاه هاي اپسون

شارژ كارتريج انواع دستگاه اپسون با كيفيت بالا

تعويض پيكاپ دستگاه كپي اپسون

تنظيم منوي دستگاه و حل مشكلات احتمالي آن

عيب يابي يونيت فيدر كپي و اصلاح آن

عيب يابي هيتر دستگاه

رفع خطاهاي مربوط به ليزر تمامي مدل هاي اپسون

نظافت و سرويس دستگاه كپي اپسون

تعويض دولوپردستگاه هاي اپسون

عيب يابي ترموستات

عيب ياني يونيت كاغذكش

مركز تعميرات كپي در تهران خدمات تخصصي در زمينه ي انواع دستگاه كپي با برندهاي نامي و غيرنامي دنيا ارائه مي دهد. در اين واحد تكنسين ها به صورت شبانه روز در حال آناليز دستگاه هاي فتوكپي با برندهاي مختلف هستند. به اين طريق هم با كاركرد قطعات ريز و درشت محصول بيشتر آشنا مي شوند و هم ارورها و خطاهاي مربوط به هر بخش را به صورت كاملا موشكافانه به دست آورده و در روند تعميرات دستگاه كپي خود به آن توجه مي كنند. همين روند بررسي و عيب يابي موجب شده است تا در بدو ورود دستگاه معيوب، همه ي كارشناسان بسيج شده تا مشكل را بيابند و بر طرف كنند. اگر دستگاه كپي شما در قطعات الكترونيكي يا مكانيكي مشكل دارد و يا نرم افزاري آن دچار اختلال و در هم ريختگي شده به شما توصيه مي كنم تنها مركز امن رفع اين مشكلات نمايندگي تعمير كپي در تهران است. اين نمايندگي علاوه بر ترميم، تعمير و تعويض قطعات مختلف دستگاه، خدمات مربوط به سرويس كامل محصول كپي را نيز انجام مي دهند تا از مشكلا ت احتمالي پيش آمده جلوگيري شود.

نمايندگي كپي در تهران

نمايندگي كپي در تهران كارشناسان خو درا در كلاس هاي بين المللي تعميرات انواع دستگاه هاي كپي شركت مي دهد تا از اين طريق پا به پاي تكنولوژي روز دنيا حركت كند. اين نمايندگي با اتكا بر قدرت تكنسين ها و مجهز بودن به دستگاه هاي مدرن عيب يابي آماده است هر گونه تعميرات سخت افزاري و نرم افزاري دستگاه كپي شما را قبول كند، در كوتاه ترين زمان و با صرف كمترين هزينه و بهترين كيفيت دستگاه را به مشتريان تحويل دهد. نمايندگي تعمير كپي در تهران بخش هاي مختلف خود را به فناوري روز دنيا بر اساس استاندارهاي جهاني مجهز كرده است تا مثل هميشه، حامي حقوق مشتريان باشد. نمايندگي كپي در تهران از تمام خدمات ارائه شده توسط كمپاني هاي توليد كننده ي دستگاه كپي حمايت كرده و علاوه بر آن خدمات متنوع و مفيدتري به كاربران ارائه مي دهد. تمام هدف ما از گردآمدن در اينجا همقدم كردن مردم با فناوري روز دنياست.

تعميرات تخصصي دستگاه كپي

دستگاه كپي وسيله اي است كه از روي نسخه، اسناد، عكس، متن و … كپي برداري مي كند. همين امر موجب سهولت كارهاي روزانه ي مردم شده است. اين دستگاه به صورت فراگير در كليه ي مراكز موجود در ايران و جهان در حال فعاليت و سرويس رساندن به مردم است. همين كاربرد عمومي موجب استفاده ي بيش از حد در نتيجه فرسودگي واستهلاك قطعات و خ د دستگاه مي شود. در همين راستا گروهي به عنوان تعميركار دستگاه كپي به سرويس كلي دستگاه و تعميرات آن روي آوردند. در نمايندگي تعمير كپي در تهران تعميرات تخصصي دستگاه فتوكپي بايد توسط كارشناسان خبره انجام بگيرد. يكي از اين مراكز تعميرات كپي در تهران است كه خدمات تخصصي در زمينه ي تعمير و تعمير فتوكپي ارائه مي دهد.

خدمات تخصصي تعمير دستگاه كپي

  • عيب يابي، تعمير و تعويضScan Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضTransporter Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضPaper Stop Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضOptical Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضSPF
  • عيب يابي، تعمير و تعويضADF
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDuplex
  • عيب يابي، تعمير و تعويضSorter
  • عيب يابي، تعمير و تعويضFinisher

  • عيب يابي، تعمير و تعويض Main Board
  • عيب يابي، تعمير و تعويضAC Power
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDC Power
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDischarge
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDEVELOPER Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDrum Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضBlank Lamp
  • عيب يابي، تعمير و تعويضPaper Feed Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضFusing Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضMC Charger

نمايندگي دستگاه كپي

نمايندگي دستگاه كپي با كادر مجرب سال هاست كه در خدمتگزاري به مشتريان عزيز پيشتاز همتان خود بوده است. در نمايندگي تعمير كپي در تهران تمام خدمات قابل توجهي كه مورد نياز مردم است به صورت تخصصي ارائه مي شود. در همين راستا اين مركز به سه بخش كلي مشاوره، فروش و تعميرات تقسيم شده تا مشتري بتواند در كوتاه ترين زمان خدمات مرود نياز خود را دريافت كند. مشتريان مي توانند از مشاوره هاي رايگان كارشناسان خبره ي ما، پيش و پس از خريد و حتي هنگام خريد استفاده كنند تا بهترين و مناسب ترين دستگاه را طبق شرايط خود انتخاب كرده و خريداري نمايند. بخش تعميرات اين مركز به دليل رعايت حقوق مسلم مشتريان به عنوان برترين واحد تعميراتي ايران شناختته شده است چرا كه مديران، عالي ترين تكنسين هاي ايران را در اين بخش گرد آورده و دستگاه هاي مدرن تعميرات را در اختيارشان قرار داده اند. اين بخش قادر است تمام مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري دستگاه را با يك بررسي كلي تشخيص دهد سپس در كوتاه ترين زمان بر طرف كنند. دستگاه خود را به ما بسپاريد تا راضي و خرسند به خانه باز گرديد.

نمايندگي‌ دستگاه كپي در كرج پيشرفته ‌ترين امكانات و تجهيزات، در حوزه «تعمير» و «فروش» را در اختيار نيروي انساني و كادر فني خويش نهاده تا با ارائه برترين و باكيفيت‌ ترين خدمات، رضايت كاربران و مشتريان اين مركز را كسب نمايد. نمايندگي دستگاه كپي در كرج، در بخش فروش، عرضه كننده تمامي دستگاه‌هاي كپي و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامي خدمات مرتبط با ترميم، تعويض و تعمير دستگاه كپي است.

كاربران گرامي مي توانند پيش از مراجعه به نمايندگي فروش و تعمير دستگاه كپي در كرج مشكلات و پرسش‌هاي احتمالي خود را به صورت تلفني و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با كارشناسان ما در ميان بگذارند و راهنمايي ها و اطلاعات لازم را دريافت نمايند.

خدمات نمايندگي دستگاه كپي در كرج

خدمات ارائه شده در نمايندگي دستگاه كپي در كرج را، به طور كلي مي‌توان در دو دسته جاي داد. دسته نخست خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات هر يك از دستگاهاي كپي است. دسته ديگر، خدمات مرتبط با فروش دستگاه هاي كپي است كه توسط كارشناسان خبره و با ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات پس از فروش ارائه مي‌گردد.

متقاضيان هر يك از سرويس‌هاي مذكور مي‌توانند پس از حضور در نمايندگي دستگاه كپي در كرج و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نياز را دريافت نمايند. نمايندگي دستگاه كپي به سبب اطمينان از عملكرد كارشناسان خود، تمامي عمليات اجرا شده به دست كادر فني خويش را گارانتي نموده است.. اين امر به منظور كسب رضايت مشتريان گرامي و ايجاد اطمينان از كيفيت سرويس‌هاي تعمير در نمايندگي دستگاه كپي در كرج صورت پذيرفته است.

نمايندگي تعمير دستگاه كپي در كرج

بكارگيري پيشرفته ترين تجهيزات تعمير به موازات استفاده از نوين ترين متدها در نمايندگي تعمير دستگاه كپي در كرج سبب گشته است تا كارشناسان اين مركز قادر به رفع و حل پيچيده ترين و دشوارترين اشكالات ايجاد شده در دستگاه هاي كپي گردند. اگر چه دستگاه‌هاي كپي در مدلها و ابعاد متنوعي طراحي و توليد ميگردند ليكن كاربران محصولات آن، صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خويش، مي توانند به نمايندگي دستگاه كپي در كرج مراجعه نمايند و تمامي خدمات تخصصي مرتبط با دستگاه خويش را دريافت كنند.

بهره مندي كارشناسان اين مركز از جديدترين و پيشرفته ترين تجهيزات تعمير سبب گشته است تا تعميرات انجام شده به دست اين كارشناسان، بالاترين نتيجه و بازدهي را داشته باشند و كليه عيوب و اختلالات ايجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

سرويس در محل دستگاه كپي در كرج

در سرويس در محل دستگاه كپي در كرج، كارشناسان تعمير، خود به محل مورد نظر كاربر مراجعه كرده و تعميرات دستگاه معيوب را به سرانجام مي رسانند. در اين روش تمامي عمليات عيب‌يابي، تعمير و سرويس كپي در محل انجام شده و نيازي به خارج كردن دستگاه و جابجايي آن نيست. بعلاوه كارشناسان اعزامي ما آرشيوي از قطعات جانبي را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابي هر يك از قطعات، بي‌هيچ فوت وقتي، نسبت به تعويض آن‌ها اقدام نمايند.

متقاضيان اين سرويس مي توانند درخواست خويش مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل كپي را از طريق يكي از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ثبت نماييد. كارشناسان نمايندگي دستگاه كپي در كرج بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نياز جهت تعمير را آغاز مي‌كنند.

تماس با نمايندگي دستگاه كپي در كرج

جهت آسودگي شما كاربران گرامي راه هاي متنوع برقراري تماس با نمايندگي دستگاه كپي در كرج به صورت واضح در اين صفحه براي شما به تصوير در امده است. همانگونه كه مي بينيد اين مركز داراي چهار شعبه در نقاط مختلف شهر تهران است تا دسترسي شما كاربران عزيز، بسته به محل كار و زندگي‌تان، براي شما آسانتر شود. راه اندازي اين چهار شعبه با توجه به نياز متقاضيان و درخواست بالاي كاربران صورت گرفته است و تمامي خدمات ارائه شده در آنها، جهت آسودگي هموطنان گرامي گارانتي و ضمانت شده است.

آندسته از كاربراني كه امكان حضور فيزيكي در تعميرگاه مركزي را ندارند مي توانند از طريق تماس تلفني با نمايندگي دستگاه كپي در كرج، درخواست خويش مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل دستگاه كپي را ثبت نمايند. با ثبت اين درخواست كارشناسان تعمير دستگاه كپي، خود در محل حضور يافته و تعميرات دستگاه را به سرانجام مي رسانند. نكته اخر انكه پيش از مراجعه به نمايندگي دستگاه كپي در كرج، لطفاً به ساعات كاري درج شده در وب سايت توجه نماييد.

تعميرات دستگاه كپي

مركز تعميرات كپي متشكل از واحدهايي است كه در هر يك از آنها تخصصي ترين سرويس هاي مرتبط با تعمير و بهسازي يكي از دستگاه هاي چاپ به متقاضيان و مراجعان محترم ارائه مي گردد. تجهيزات و امكانات مدرن موجود در اين واحدها سبب گشته تا كاربران ماشين هاي اداري با خاطري آسوده، در اين مركز حضور يابند و تعميرات دستگاه هاي خود را به متخصصان و مهندسان اين حاضر در آن بسپارند.

دارندگان دستگاه هاي چاپ مي توانند از طريق مراجعه حضوري در تعميرگاه و يا از طريق سرويس در محل، تخصصي ترين سرويس هاي مرتبط با هر يك از تجهيزات چاپ را دريافت نمايند. واحدهاي تخصصي تعميرات كپي و ساير تجهيزات چاپ در بخش زير معرفي گشته اند.

نمايندگي دستگاه كپي

نمايندگي كپي ارائه دهنده تمامي خدمات تخصصيِ مرتبط با اين محصول اعم از بازبيني، سرويس، گردگيري، بهسازي و سرويس هاي دوره اي است. اين مركز با بهره‌‌مندي از پيشرفته ترين ابزارآلات تعمير و با همكاري جمعي از مهندسان و كارشناسان اين حوزه، فضايي ايجاد نموده كه در آن مي‌توان غالب اختلالات ايجاد شده در دستگاه هاي كپي برندهاي مختلف را رفع و برطرف نمود.

اين مجموعه با تكيه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، يكي از مراكز حال حاضر كشور است كه در زمينه ارائه خدمات تخصصي و فوق تخصصي دستگاه‌هاي كپي مشغول به كار است و خدمات متنوعي را در زمينه‌هاي مختلف و مرتبط با اين دستگاه عرضه مي‌دارد. نمايندگي كپي به يُمن بهره‌مندي از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقيت كارشناسان فني خود توانسته است تا در زمينه فعاليتي خود، به سطح مطلوبي از ارائه خدمات بپردازد و حتي‌الامكان در جهت بهينه‌سازي كاربردهاي تكنولوژي در كشور كوشا باشد.

نمايندگي اپسون

نمايندگي محصولات اپسون در زمينه ي ارائه ي تمامي خدمات پس از فروش ماشين هاي اداري، سال ها قبل تاسيس شد . خوشبختانه در تمام اين سال ها موفق به جلب رضايت مشتريان خود بوده و هست. يكي از مهم ترين خدمات نمايندگي اپسون تعمير و ترميم مشكلات پرينترهاي اپسون ميباشد. اين مشكلات ممكن است به دلايل مختلفي گريبان هر دستگاهي را بگيرند و معمولا در بدترين زمان ممكن رخ ميدهند و باعث نگراني كاربران شوند. هر چند كه پرينتر هاي اپسون هميشه در بالا ترين سطوح كيفي طراحي و توليد شده اند اما از قاعده ي چنين مشكلاتي مستثني نميباشند.

متاسفانه خيلي از كاربران تجهيزات اداري اپسون در ايران در مواقع بروز مشكلات به هدف پرداخت هزينه هاي كم تر به مراكز غير مجاز و فاقد استاندارد هاي لازم مراجعه ميكنند و اين امر موجب بازگشت مشكلات و خرابي هاي اوليه ميشود و كاربر را متحمل پرداخت هزينه هاي متعاقب ديگري خواهد كرد. لذا بر آن شديم در اين مقاله در خصوص جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي در مورد ويژگي ها و توانمندي هاي متعدد نمايندگي اپسون بپردازيم.

نمايندگي مجاز اپسون

اگر از كاربران پرينتر يا دستگاه هاي كپي بوده ايد، حتما با تجهيزات اداري اپسون آشنايي داريد. اين تجهيزات طي سال هاي متمادي همواره جز پرفروش ترين محصولات در بين برند هاي مختلف، در بازار بوده اند. با توجه به حجم بالاي معرفي و فروش محصولات اپسون، نياز به مراكز نمايندگي مجاز اپسون، به امري مهم بدل شده است. از اين رو با تاسيس اين مركز با افتخار، پاسخ گوي بخش قابل توجهي از نياز كاربران انواع محصولات اپسون شده ايم. نمايندگي اپسون با جذب و همكاري نيروهاي مجرب سطح كشور، قادر به ارائه ي تمامي سرويس هاي فروش و پس از فروش به هم ميهنان عزيزمان ميباشد. برخورداري از به روز ترين تجهيزات و ابزار آلات ، باعث شده كادر متخصص، به خوبي و در كمترين زمان، تمامي مشكلات و اختلالات موجود در دستگاه اپسون را شناسايي و مرتفع سازند. يكي از افتخارات اين تيم، ارائه ي معتبرترين گارانتي در امور فروش و پس از فروش، به كاربران ميباشد كه موجب جلب اعتماد هر چه بيشتر مشتريان عزيز به مركز نمايندگي اپسون گرديده است. اين مركز متشكل از بخش هاي مجزاست و هر بخش به امور خاص و جداگانه اي اختصاص داده شده است. شما عزيزان ميتوانيد در صورت داشتن هر گونه سوال، با مشاوران ما تماس حاصل كنيد تا راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما قرار دهند. در ادامه ي اين مقاله قصد داريم شما را با برخي از خدمات مركز نمايندگي مجاز كپي اپسون آشنا كنيم.

تعمير دستگاه كپي اپسون

تعميرات دستگاه كپي اپسون يكي از تخصصي ترين سرويس هايي ميباشد كه از سوي مركز نمايندگي مجاز اپسون ارائه ميشود. متخصصان و مهندسان مركز نمايندگي اپسون با استفاده از برترين و پيشرفته ترين تجهيزات لازم جهت تعمير دستگاه كپي در انواع مختلف آن اقدام به عمل مي آورند. تجربه ي بالاي كارشناسان نمايندگي اپسون سبب شده است كه عمليات عيب يابي و تشخيص در كمترين زمان ممكن انجام شود. همانطور كه گفته شد، تمامي اين خدمات به دست كارشناسان زبده ي اين مركز ارائه ميشود كه از دانش نظري و فني متناسب در اين حوزه برخوردار هستند.

تعمير اسكنر اپسون

از ديگر واحدهاي مجزاي مركز نمايندگي مجاز اپسون به تعميرات اسكنر اختصاص داده شده است. متخصصان اين مركز ضمن برخورداري از دانش و تجربه ي بالا و مجهز بودن به تمامي ابزار و دستگاه هاي به روز دنيا، آماده ي هر گونه كمك رساني به شما كاربران عزيز خواهند بود. در همين راستا خدمات گوناگوني در زمينه ي تشخيص عيوب و تعمير و بازسازي دستگاه هاي اسكنرهاي اپسون ارائه ميشود كه شامل تمامي مدل هاي اين محصولات ميباشد. لذا در صورت بروز هر گونه خرابي كارشناسان واحد تعميرات اسكنر اپسون را در جريان مشكل خود قرار دهيد تا سريعا نسبت به رفع آن اقدام كنند.

تعمير پرينتر اپسون

يكي ديگر از خدمات مهم مركز نمايندگي اپسون تعميرات و سرويس هاي در محل جهت تعمير پرينتر اپسون ميباشد. كارشناسان واحد تعميرات پرينتر در محل با اشراف و آگاهي كامل از ساختار نرم افزاري و سخت افزاري پرينترهاي اپسون قادر به رفع تمامي مشكلات در عملكرد چاپ اين دستگاه هاي حساس ميباشند. شما عزيزان ميتوانيد براي بهره مندي از سرويس هاي تعمير و ترميم با مشاوران واحد تعمير در محل ما تماس حاصل كنيد. لازم به ذكر است كه نرخ تمامي خدمات تعمير پرينتر در محل مثل ساير خدمات نمايندگي مجاز اپسون، طبق مصوبه هاي موجود در شركت ميباشد و همچنين در صورت نياز به تعويض قطعات، از قطعات اصلي و اورجينال خود كمپاني اپسون استفاده ميشود.

تعمير پرينتر اپسون در محل

نمايندگي مجاز اپسون تمامي خدمات ذكر شده در بالاو سايرخدمات را درجهت رفاه حال شما كاربران عزيز، در محل مورد نظرتان نيز ارائه خواهد داد. به گونه اي كه ديگر براي رفع مشكلات دستگاه هاي خود، مجبور به مراجعه به مركز نمايندگي اپسون نخواهيد بود. شما تنها ميتوانيد با برقراري اولين تماس، از حضور به موقع كارشناسان در محل مورد نظرتان اطمينان حاصل نماييد. در صورتي كه در خواست تعمير پرينتر در محل را داريد مي توانيد با نمايندگي اپسون تماس گرفته و درخواست خود را مبني بر تعميرات در محل پرينتر پرينتر اپسون ثبت نماييد.

فروش دستگاه هاي كپي و پرينت در نمايندگي اپسون

واحد فروش نمايندگي اپسون، ضمن بهره گيري از سال ها تجربه در زمينه ي فروش محصولات چاپ اپسون و ارائه ي تمامي مشاورات و خدمات فروش با گارانتي رسمي نمايندگي ، آماده ي فروش انواع دستگاه هاي كپي اپسون، لوازم جانبي دستگاه هاي كپي اپسون و ساير محصولات مرتبط با راه اندازي آن ها به صورت كاملا تخصصي، ميباشد. همچنين كارشناسان حاضر در اين مركز آمادگي دارند تا تمامي اطلاعات مورد نياز در مورد محصولات اپسون را در اختيار مشتريان محترم قرار دهند تا متقاضيان با آگاهي تمام نسبت به خريد هر يك از محصولات مورد نياز خود اقدام نمايند.

مركز نمايندگي تعمير پرينتر هاي اپسون

از ويژگي هاي مهم مركز نمايندگي اپسون كه باعث شده است اين مركز متفاوت از ساير مراكز عمل كند ، ميتوان به ارائه ي مشاوره و راهنمايي در مورد نقاط ضعف و قوت تمامي دستگاه هاي پرينت اپسون ، پاسخگويي همه روزه به تمامي پرسش ها و ابهامات مطرح شده از سوي مشتريان عزيز، ارائه ي مشاوره در زمينه ي انتخاب صحيح ، دارا بودن كادري صبور و شكيبا. شفاف سازي مسائل مربوط به گارانتي و خدمات پس از فروش و همچنين مشخص بودن ريز قيمت ها و طرح ها و جشنواره هاي تخفيفي و دارا بودن پرسنل متخصص و مشتري مدار اشاره نمود.

از آن جا كه خدمات پشتيباني مطلوب براي پرينترهاي اپسون از جمله فاكتورهاي همواره مهم در نظر كاربران بوده و هست ، اين امكان ايجاد شده تا در جهت برقراري ارتباط با مشاوران واحد هاي مجزاي خدمات پس از فروش مركز نمايندگي مجاز كپياپسون بتوانيد از طريق راه هاي ارتباطي مذكور با اين مركز تماس حاصل فرماييد. متخصصان اين مركز ضمن بهره گيري از دانش و تجربه ي بالا و دارا بودن تجهيزات روز دنيا آماده ي تعمير و ترميم تمامي مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري پرينتر هاي اپسون ميباشند.

خدمات ارائه شده در نمايندگي مجاز اپسون

شايد نياز باشد بدانيد كه سرويس هاي پس از فروش ارائه شده به مشتريان و كاربران محصولات چاپ اپسون شامل چه خدماتي ميشود؟ نمايندگي مجاز اپسون مفتخر است زير نظر متخصصان حرفه اي و مجرب و با بهره گيري از بهترين و بالا ترين سطح تجهيزات، آماده ي خدمت رساني در جهت تعمير تمامي مشكلات دستگاه هاي اپسون به شما كاربران گرامي ميباشد. برخي از خدمات تخصصي مركز نمايندگي اپسون شامل موارد زير مي باشد:

سرويس و تميزسازي تجهيزات پرينتر اپسون و ساير دستگاه هاي كپي اين برند

تعمير و تعويض كليه قطعات ماشين هاي اداري اپسون

به روزرساني تمامي نرم افزارهاي مورد نياز در فرايند چاپ

عيب يابي و تشخيص دقيق مشكلات پرينتر اپسون

دريافت هزينه مناسب جهت تعميرات دستگاه هاي كپي اپسون

ارائه ي خدمات سخت افزاري درمحل

عقد قرارداد پشتيباني با شركت ها

تعمير سوكت هاي شارژر وخروجي ها

بهينه سازي و ارتقاي سخت افزار سيستم ها

پشتيباني و ارائه ي سرويس هاي دوره اي سخت افزاري

انواع خدمات ارائه شده توسط مركز نمايندگي مجاز اپسون

بررسي مكانيزم كار دستگاه كپي اپسون

اصلاح مشكلات مربوط به ورود و خروج كاغذ

اصلاح و بررسي عملكرد موتور دستگاه كپي اپسون

انجام سرويس هاي كلي دستگاه هاي كپي و چاپ اپسون

اصلاح ، تعمير و تعويض قطعات فيوزينگ دستگاه هاي كپي و چاپ اپسون

بررسي مشكلات تغذيه دستگاه هاي اپسون

تعويض و تعمير قطعات فني دستگاه هاي اپسون

شارژ كارتريج انواع دستگاه اپسون با كيفيت بالا

تعويض پيكاپ دستگاه كپي اپسون

تنظيم منوي دستگاه و حل مشكلات احتمالي آن

عيب يابي يونيت فيدر كپي و اصلاح آن

عيب يابي هيتر دستگاه

رفع خطاهاي مربوط به ليزر تمامي مدل هاي اپسون

نظافت و سرويس دستگاه كپي اپسون

تعويض دولوپردستگاه هاي اپسون

عيب يابي ترموستات

عيب ياني يونيت كاغذكش

مركز تعميرات كپي در تهران خدمات تخصصي در زمينه ي انواع دستگاه كپي با برندهاي نامي و غيرنامي دنيا ارائه مي دهد. در اين واحد تكنسين ها به صورت شبانه روز در حال آناليز دستگاه هاي فتوكپي با برندهاي مختلف هستند. به اين طريق هم با كاركرد قطعات ريز و درشت محصول بيشتر آشنا مي شوند و هم ارورها و خطاهاي مربوط به هر بخش را به صورت كاملا موشكافانه به دست آورده و در روند تعميرات دستگاه كپي خود به آن توجه مي كنند. همين روند بررسي و عيب يابي موجب شده است تا در بدو ورود دستگاه معيوب، همه ي كارشناسان بسيج شده تا مشكل را بيابند و بر طرف كنند. اگر دستگاه كپي شما در قطعات الكترونيكي يا مكانيكي مشكل دارد و يا نرم افزاري آن دچار اختلال و در هم ريختگي شده به شما توصيه مي كنم تنها مركز امن رفع اين مشكلات نمايندگي تعمير كپي در تهران است. اين نمايندگي علاوه بر ترميم، تعمير و تعويض قطعات مختلف دستگاه، خدمات مربوط به سرويس كامل محصول كپي را نيز انجام مي دهند تا از مشكلا ت احتمالي پيش آمده جلوگيري شود.

نمايندگي كپي در تهران

نمايندگي كپي در تهران كارشناسان خو درا در كلاس هاي بين المللي تعميرات انواع دستگاه هاي كپي شركت مي دهد تا از اين طريق پا به پاي تكنولوژي روز دنيا حركت كند. اين نمايندگي با اتكا بر قدرت تكنسين ها و مجهز بودن به دستگاه هاي مدرن عيب يابي آماده است هر گونه تعميرات سخت افزاري و نرم افزاري دستگاه كپي شما را قبول كند، در كوتاه ترين زمان و با صرف كمترين هزينه و بهترين كيفيت دستگاه را به مشتريان تحويل دهد. نمايندگي تعمير كپي در تهران بخش هاي مختلف خود را به فناوري روز دنيا بر اساس استاندارهاي جهاني مجهز كرده است تا مثل هميشه، حامي حقوق مشتريان باشد. نمايندگي كپي در تهران از تمام خدمات ارائه شده توسط كمپاني هاي توليد كننده ي دستگاه كپي حمايت كرده و علاوه بر آن خدمات متنوع و مفيدتري به كاربران ارائه مي دهد. تمام هدف ما از گردآمدن در اينجا همقدم كردن مردم با فناوري روز دنياست.

تعميرات تخصصي دستگاه كپي

دستگاه كپي وسيله اي است كه از روي نسخه، اسناد، عكس، متن و … كپي برداري مي كند. همين امر موجب سهولت كارهاي روزانه ي مردم شده است. اين دستگاه به صورت فراگير در كليه ي مراكز موجود در ايران و جهان در حال فعاليت و سرويس رساندن به مردم است. همين كاربرد عمومي موجب استفاده ي بيش از حد در نتيجه فرسودگي واستهلاك قطعات و خ د دستگاه مي شود. در همين راستا گروهي به عنوان تعميركار دستگاه كپي به سرويس كلي دستگاه و تعميرات آن روي آوردند. در نمايندگي تعمير كپي در تهران تعميرات تخصصي دستگاه فتوكپي بايد توسط كارشناسان خبره انجام بگيرد. يكي از اين مراكز تعميرات كپي در تهران است كه خدمات تخصصي در زمينه ي تعمير و تعمير فتوكپي ارائه مي دهد.

خدمات تخصصي تعمير دستگاه كپي

  • عيب يابي، تعمير و تعويضScan Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضTransporter Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضPaper Stop Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضOptical Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضSPF
  • عيب يابي، تعمير و تعويضADF
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDuplex
  • عيب يابي، تعمير و تعويضSorter
  • عيب يابي، تعمير و تعويضFinisher

  • عيب يابي، تعمير و تعويض Main Board
  • عيب يابي، تعمير و تعويضAC Power
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDC Power
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDischarge
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDEVELOPER Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضDrum Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضBlank Lamp
  • عيب يابي، تعمير و تعويضPaper Feed Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضFusing Unit
  • عيب يابي، تعمير و تعويضMC Charger

نمايندگي دستگاه كپي

نمايندگي دستگاه كپي با كادر مجرب سال هاست كه در خدمتگزاري به مشتريان عزيز پيشتاز همتان خود بوده است. در نمايندگي تعمير كپي در تهران تمام خدمات قابل توجهي كه مورد نياز مردم است به صورت تخصصي ارائه مي شود. در همين راستا اين مركز به سه بخش كلي مشاوره، فروش و تعميرات تقسيم شده تا مشتري بتواند در كوتاه ترين زمان خدمات مرود نياز خود را دريافت كند. مشتريان مي توانند از مشاوره هاي رايگان كارشناسان خبره ي ما، پيش و پس از خريد و حتي هنگام خريد استفاده كنند تا بهترين و مناسب ترين دستگاه را طبق شرايط خود انتخاب كرده و خريداري نمايند. بخش تعميرات اين مركز به دليل رعايت حقوق مسلم مشتريان به عنوان برترين واحد تعميراتي ايران شناختته شده است چرا كه مديران، عالي ترين تكنسين هاي ايران را در اين بخش گرد آورده و دستگاه هاي مدرن تعميرات را در اختيارشان قرار داده اند. اين بخش قادر است تمام مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري دستگاه را با يك بررسي كلي تشخيص دهد سپس در كوتاه ترين زمان بر طرف كنند. دستگاه خود را به ما بسپاريد تا راضي و خرسند به خانه باز گرديد.

نمايندگي‌ دستگاه كپي در كرج پيشرفته ‌ترين امكانات و تجهيزات، در حوزه «تعمير» و «فروش» را در اختيار نيروي انساني و كادر فني خويش نهاده تا با ارائه برترين و باكيفيت‌ ترين خدمات، رضايت كاربران و مشتريان اين مركز را كسب نمايد. نمايندگي دستگاه كپي در كرج، در بخش فروش، عرضه كننده تمامي دستگاه‌هاي كپي و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامي خدمات مرتبط با ترميم، تعويض و تعمير دستگاه كپي است.

كاربران گرامي مي توانند پيش از مراجعه به نمايندگي فروش و تعمير دستگاه كپي در كرج مشكلات و پرسش‌هاي احتمالي خود را به صورت تلفني و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با كارشناسان ما در ميان بگذارند و راهنمايي ها و اطلاعات لازم را دريافت نمايند.

خدمات نمايندگي دستگاه كپي در كرج

خدمات ارائه شده در نمايندگي دستگاه كپي در كرج را، به طور كلي مي‌توان در دو دسته جاي داد. دسته نخست خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات هر يك از دستگاهاي كپي است. دسته ديگر، خدمات مرتبط با فروش دستگاه هاي كپي است كه توسط كارشناسان خبره و با ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات پس از فروش ارائه مي‌گردد.

متقاضيان هر يك از سرويس‌هاي مذكور مي‌توانند پس از حضور در نمايندگي دستگاه كپي در كرج و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نياز را دريافت نمايند. نمايندگي دستگاه كپي به سبب اطمينان از عملكرد كارشناسان خود، تمامي عمليات اجرا شده به دست كادر فني خويش را گارانتي نموده است.. اين امر به منظور كسب رضايت مشتريان گرامي و ايجاد اطمينان از كيفيت سرويس‌هاي تعمير در نمايندگي دستگاه كپي در كرج صورت پذيرفته است.

نمايندگي تعمير دستگاه كپي در كرج

بكارگيري پيشرفته ترين تجهيزات تعمير به موازات استفاده از نوين ترين متدها در نمايندگي تعمير دستگاه كپي در كرج سبب گشته است تا كارشناسان اين مركز قادر به رفع و حل پيچيده ترين و دشوارترين اشكالات ايجاد شده در دستگاه هاي كپي گردند. اگر چه دستگاه‌هاي كپي در مدلها و ابعاد متنوعي طراحي و توليد ميگردند ليكن كاربران محصولات آن، صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خويش، مي توانند به نمايندگي دستگاه كپي در كرج مراجعه نمايند و تمامي خدمات تخصصي مرتبط با دستگاه خويش را دريافت كنند.

بهره مندي كارشناسان اين مركز از جديدترين و پيشرفته ترين تجهيزات تعمير سبب گشته است تا تعميرات انجام شده به دست اين كارشناسان، بالاترين نتيجه و بازدهي را داشته باشند و كليه عيوب و اختلالات ايجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

سرويس در محل دستگاه كپي در كرج

در سرويس در محل دستگاه كپي در كرج، كارشناسان تعمير، خود به محل مورد نظر كاربر مراجعه كرده و تعميرات دستگاه معيوب را به سرانجام مي رسانند. در اين روش تمامي عمليات عيب‌يابي، تعمير و سرويس كپي در محل انجام شده و نيازي به خارج كردن دستگاه و جابجايي آن نيست. بعلاوه كارشناسان اعزامي ما آرشيوي از قطعات جانبي را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابي هر يك از قطعات، بي‌هيچ فوت وقتي، نسبت به تعويض آن‌ها اقدام نمايند.

متقاضيان اين سرويس مي توانند درخواست خويش مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل كپي را از طريق يكي از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ثبت نماييد. كارشناسان نمايندگي دستگاه كپي در كرج بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نياز جهت تعمير را آغاز مي‌كنند.

تماس با نمايندگي دستگاه كپي در كرج

جهت آسودگي شما كاربران گرامي راه هاي متنوع برقراري تماس با نمايندگي دستگاه كپي در كرج به صورت واضح در اين صفحه براي شما به تصوير در امده است. همانگونه كه مي بينيد اين مركز داراي چهار شعبه در نقاط مختلف شهر تهران است تا دسترسي شما كاربران عزيز، بسته به محل كار و زندگي‌تان، براي شما آسانتر شود. راه اندازي اين چهار شعبه با توجه به نياز متقاضيان و درخواست بالاي كاربران صورت گرفته است و تمامي خدمات ارائه شده در آنها، جهت آسودگي هموطنان گرامي گارانتي و ضمانت شده است.

آندسته از كاربراني كه امكان حضور فيزيكي در تعميرگاه مركزي را ندارند مي توانند از طريق تماس تلفني با نمايندگي دستگاه كپي در كرج، درخواست خويش مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل دستگاه كپي را ثبت نمايند. با ثبت اين درخواست كارشناسان تعمير دستگاه كپي، خود در محل حضور يافته و تعميرات دستگاه را به سرانجام مي رسانند. نكته اخر انكه پيش از مراجعه به نمايندگي دستگاه كپي در كرج، لطفاً به ساعات كاري درج شده در وب سايت توجه نماييد.

تعميرات دستگاه كپي

مركز تعميرات كپي متشكل از واحدهايي است كه در هر يك از آنها تخصصي ترين سرويس هاي مرتبط با تعمير و بهسازي يكي از دستگاه هاي چاپ به متقاضيان و مراجعان محترم ارائه مي گردد. تجهيزات و امكانات مدرن موجود در اين واحدها سبب گشته تا كاربران ماشين هاي اداري با خاطري آسوده، در اين مركز حضور يابند و تعميرات دستگاه هاي خود را به متخصصان و مهندسان اين حاضر در آن بسپارند.

دارندگان دستگاه هاي چاپ مي توانند از طريق مراجعه حضوري در تعميرگاه و يا از طريق سرويس در محل، تخصصي ترين سرويس هاي مرتبط با هر يك از تجهيزات چاپ را دريافت نمايند. واحدهاي تخصصي تعميرات كپي و ساير تجهيزات چاپ در بخش زير معرفي گشته اند.

نمايندگي دستگاه كپي

نمايندگي كپي ارائه دهنده تمامي خدمات تخصصيِ مرتبط با اين محصول اعم از بازبيني، سرويس، گردگيري، بهسازي و سرويس هاي دوره اي است. اين مركز با بهره‌‌مندي از پيشرفته ترين ابزارآلات تعمير و با همكاري جمعي از مهندسان و كارشناسان اين حوزه، فضايي ايجاد نموده كه در آن مي‌توان غالب اختلالات ايجاد شده در دستگاه هاي كپي برندهاي مختلف را رفع و برطرف نمود.

اين مجموعه با تكيه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، يكي از مراكز حال حاضر كشور است كه در زمينه ارائه خدمات تخصصي و فوق تخصصي دستگاه‌هاي كپي مشغول به كار است و خدمات متنوعي را در زمينه‌هاي مختلف و مرتبط با اين دستگاه عرضه مي‌دارد. نمايندگي كپي به يُمن بهره‌مندي از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقيت كارشناسان فني خود توانسته است تا در زمينه فعاليتي خود، به سطح مطلوبي از ارائه خدمات بپردازد و حتي‌الامكان در جهت بهينه‌سازي كاربردهاي تكنولوژي در كشور كوشا باشد.

نمايندگي اپسون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 462
  • بازدید کلی : 21692
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی