loading...

مركز تعميرات سخت افزار ايران

تعميرات موبايل اپل

بازدید : 255
11 زمان : 1399:2

تعميرات موبايل اپل در مركز تعميرات موبايل به صورت تخصصي و حرفه اي انجام مي گردد. اين مركز از متخصصان ارشد تعميرات موبايل اپل جهت انجام تعميراتي حرفه اي و تخصصي بهره گرفته است. از آن جا كه كمپاني اپل در آيفون ها نيز همچون ساير محصولات خود ، ويژگي هاي منحصر به فردي را به كار گرفته است ، وجود تعميركاران ومتخصصين زبده جهت تعميرات موبايل اپل امري ضروري به نظر مي رسد.

مديريت نمايندگي تعميرات موبايل اين مهم را همواره در نظر داشته است و متخصصيين مركز را پس از آزمون هاي علمي و عملي انتخاب كرده است.خاطرنشان مي سازيم ، تعميرات موبايل اپل در كارگاه تعميرات موبايل انجام مي شود . از اين رو شما عزيزان جهت رفع ايراد دستگاه خود ، بايد به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نماييد . بديهي است كارشناسان ما در كارگاه هايي مجهز ، با دقت و تمركز هرچه بيشتر ابتدا دستگاه را آناليز و عيب يابي كرده سپس در جهت تعمير آن اقدام مي نمايند .

نمايندگي تعميرات موبايل با چندين سال تجربه در امور تعميرات و خدمات پس از فروش ، يكي از با سابقه ترين مراكز تعمير تلفن هاي همراه مي باشد . جهت آشنايي با خدمات ما در اين مركز ، مطالب ما را دنبال كنيد.

بلوتوث و واي فاي كار نمي كنند

از جمله مشكلاتي كه كاربران آيفون اخيرا از آن شكايت دارند ، كار نكردن بلوتوث و واي فاي دستگاه است . اين مشكل معمولا بعد از انجام به روز رساني دستگاه اتفاق مي افتد . مشكل قطعي در سيستم بلوتوثي ناشي از نقص آيفون هاي جديد اپل است. ممكن است گزينه‌هاي فعال سازي بلوتوث و واي‌فاي در دستگاه شما غيرفعال شده باشد . در اين قسمت راه كارهايي ارائه مي شود كه ممكن است مشكل شما را به صورت مقطعي حل كند :

  • با قراردادن آيفون در حال هواپيما و ريست كردن سيستم مشكل به طور مقطعي حل خواهد شد .
  • با برداشتن “’” از داخل نام آيفون ممكن است مشكل برطرف شود . با رفتن به قسمت تنظيمات اين مسير را دنبال كنيد

Settings > General > About > Name و نام را تغيير دهيد.

  • با رفتن به مسير Settings > Control Center و غيرفعال كردن گزينه ي Access on Lock Screen، گوشي خود را يك‌بار خاموش و روشن كنيد و مجددا سعي كنيد به واي‌فاي متصل شويد.
  • از داشتن آخرين نسخه فيرموير بر روي روتر مطمئن شويد و سعي كنيد از آيفون خود نسخه پشتيباني تهيه كنيد.

همان گونه كه اشاره شد ممكن است بعد از انجام مراحل فوق مشكل شما به صورت كامل حل نشده و بعد از مدتي باز هم تكرار شود . جهت حل قطعي اين مسئله بايد با نمايندگي هاي مجاز اپل جهت تعمير تماس بگيريد . اپل سرويس به عنوان زيرمجموعه ي شركت سخت افزار ايران آماده ي خدمات رساني به شما در خصوص تعمير محصولات شركت اپل مي باشد .

تعميرات اسپيكر آيفون

اگر در هنگام مكالمه با آيفون ، اسپيكر شما به درستي كار نمي كند . مثلا ؛ در هنگام مكالمه با گوشي ، صداي طرف مقابل

واضح نيست يا همراه با نويز و خش شنيده مي شود . اين مشكل ممكن است ناشي از دلايل سخت افزاري و يا نرم افزاري باشد .

دلايل نرم افزاري : ممكن است دلايل نرم افزاري مانند ؛ جيلبريك كردن موجب قطعي صداي اسپيكر شده باشد .

دلايل سخت افزاري : اين مشكل ممكن است ، در اثر خوردن ضربه ، ورود گرد و غبار ويا مايعات به داخل اسپيكر صورت بگيرد . اگر هنگام مكالمه با گوشي ، صداي طرف مقابل واضح نيست و يا همراه با نويز وخش شنيده مي شود با تعويض اين قطعه مشكل شما برطرف خواهد شد . اما اگر همزمان مشكل رفت و برگشت صدا داريد ، به احتمال زياد از فلت اسپيكر يا آي سي صوت مي باشد .

همان طور كه مي دانيم ، آيفون از محصولات اپل است و تعميرات محصولات اپل ، نيازمند تخصص و مهارت ويژه مي باشد .

بنابراين در صورتي كه اسپيكر آيفون شما آسيب ديده است از مراجعه به مراكزي كه تخصص لازم را در اين زمينه ندارند پرهيز كنيد . اپل سرويس ، از جمله مراكزي است كه با به كارگري تيمي از بهترين متخصصين در زمينه ي تعميرات اپل آماده ي خدمت رساني به شما مي باشد . كارشناسان تعميرات آيفون در اپل سرويس ، با دقت و مهارت نسبت به تعمير و يا تعويض اسپيكر آيفون شما اقدام خواهند كرد .

تعميرات پرش آنتن در آيفون

قطع و وصل شدن آنتن آيفون ، كه با اصطلاح پرش آنتن از آن ياد مي شود . ازجمله ، مشكلاتي است كه در گوشي هاي آيفون گزارش شده است . اين مشكل دلايل مختلفي دارد كه در ذيل برخي از آن ها ذكر مي شوند :

  • خرابي سيم كارت .
  • مشكلات دكل آنتن در محلي كه شما حظور داريد .
  • خرابي كيت سيم كارت .
  • ضربه خوردن گوشي آيفون .
  • نصب فريمور گوشي ديگر .
  • نصب نرم افزارهاي مخرب .

جهت رفع مشكلات آنتن دهي و از جمله پرش آنتن در آيفون ها ، بايد با متخصصين مجرب در زمينه ي تعمير آيفون ، تماس بگيريد . نمايندگي اپل سرويس ، با به كارگيري بهترين متخصصين در زمينه ي تعمير محصولات اپل ، آماده ي ارائه ي انواع خدمات ، از جمله ؛ تعمير پرش آنتن آيفون ، به مشتريان گرامي مي باشد .

تعمير هارد گوشي آيفون

هارد يكي از قطعات داخلي موبايل است . اين قطعه بسيار حساس و آسيب پذير مي باشد . در صورت خرابي هارد آيفون ، اطلاعات شما در معرض آسيب قرار مي گيرد . تعمير هارد آيفون و بازيابي اطلاعات آن ، يك مهارت تخصصي است و احتياج به تخصص ويژه دارد . بنابراين مراجعه به مراكز معتبر جهت تعمير هارد امري ضروري مي باشد . يكي ديگر از مشكلاتي كه ممكن است براي هارد آيفون شما اتفاق بيفتد ، سوختن آن است . در صورتي كه هارد آيفون بسوزد تعويض آن ضروري مي باشد . تعويض هارد سوخته نيز همچون تعمير آن به تخصص و مهارت بسياري نياز دارد و بايد توسط تعميركار حرفه اي و مجرب انجام شود . اگر تعميركار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد تعويض به درستي انجام نشده و قطعات ديگر گوشي نيز آسيب خواهند ديد . لذا در صورت سوختن هارد انتخاب نمايندگي معتبر جهت تعويض آن ضروري مي باشد . اپل سرويس به عنوان زيرمجموعه ي مركز سخت افزار ايران ، با به كارگيري كادري از بهترين متخصصين تعمير آيفون ، آماده ي ارائه ي انواع خدمات از جمله ؛ تعميرو يا تعويض هارد گوش هاي آيفون مي باشد . متخصصين مركز هارد سوخته را بادقت خارج كرده ، هارد جديد را پس از پروگرام كردن جايگزين خواهند كرد .

تعويض گلس موبايل اپل

يكي از اتفاقات ناخوشايندي كه بسياري از دارندگان گوشي هاي آيفون و ساير اسمارت فون ها با آن مواجه ميشوند و به خاطر آن به مراكز تعميرات موبايل مراجعه ميكنند، ضربه ديدن گوشي و شكستن صفحه ي نمايش گوشي آيفون آن هاست كه در برخي موارد منجربه تعويض گلس موبايل آن ها ميشود. گلس آيفون در واقع شيشه ي جلويي و محافظ ال سي دي است كه وظيفه ي محافظت از آن را به عهده دارد. اگر فقط گلس گوشي آسيب ديده باشد، به جز نقاط شكسته و ترك برداشته شده، بر عملكرد كلي تاچ و صفحه ي نمايش آيفون آسيبي وارد نميشود و كاربر را از هزينه هاي اضافي تعويض ال سي دي كه هزينه ي به مراتب بالاتري نسبت به تعويض گلس دارد، بي نياز ميكند و فقط نياز به تعويض گلس گوشي آيفون خود دارد.

تعمير دوربين موبايل اپل

دوربين گوشي آيفون ممكن است به دلايل مختلفي دچار مشكل شود و به خوبي قبل كار نكند. يكي از اين دلايل بي احتياطي و وارد آمدن فشار بيش از حد و مستقيم به گوشي اپل است كه باعث آسيب ديدن ماژول دوربين آن ميشود كه نياز به تعويض قطعه دارد. گاهي آب خوردگي هم باعث بروز مشكلاتي در عملكرد دوربين گوشي آيفون ميشود، در برخي شرايط هم ديده شده بدون دليل خاص و بعد از مدتي عملكرد دوربين آيفون با ضعف روبرو ميشود. هرچند بروز اين مشكلات متداول نيست و تقريبا در موارد نادري اتفاق مي افتد اما كارشناسان مركز ما به خوبي قادر به شناسايي دليل آن و تعمير و برطرف ساختن تمامي مشكلات مربوط به دوربين موبايل اپل ميباشند. مرتفع ساختن خرابي دوربين گوشي اپل در اين مركز پروسه ي زمان گيري نيست و كاربر ميتواند ظرف مدت كوتاهي دستگاه خود را سالم تحويل بگيرد.

فلش نرم افزاري آيفون

اپل معتقد است كه فلش سورخ هاي امنيتي بسياري دارد . به همين دليل نرم افزار iOS ، فلش را پشتيباني نمي كند . ريستور كردن راه حلي جهت نوسازي محصولات اپل مي باشد . ‌به طور معمول ريستور در دستگاه هاي اي او اس به دلايل امنيت اپل فقط به بالاترين ورژن آي او اس موجود ، امكان پذيرمي باشد . در اينجا اين سوال مطرح مي شود كه ريستور كردن چيست ؟

نصب مجدد سيستم عامل آي او اس را ريستور مي گويند . نكته مهم و قابل توجه اين است كه ؛جهت ريستور كردن سيستم عامل آي او اس ، ابتدا بايد فايل سيستم عامل يا همان iOS ، را از قبل مناسب ديوايس خود دانلود نماييد . پس از ريستور تمامي اطلاعات داخل گوشي آيفون مثل : عكس ها ، موزيك ها ، اپليكيشن ها ، مخاطبين و … حذف مي شوند . براي حفظ اطلاعات خود مي توانيد قبل از ريستور كردن ، يك بك آپ از اطلاعات تهيه كنيد .

ريستور كردن آيفون ، يك كار تخصصي است و بايد توسط متخصصين تعمير آيفون صورت بگيرد . لذا در صورتي كه آيفون شما مشكل دارد ، با نمايندگي و تعميرگاه معتبر جهت تعمير تماس بگيريد . اپل سرويس با به كارگيري بهترين متخصصين در زمينه ي تعمير محصولات اپل آماده ي ارائه ي انواع خدمات به مشتريان گرامي ، از جمله ؛ فلش نرم افزاري يا ريستور آيفون ها مي باشد .

خاموش شدن ناگهاني آيفون ها

برخي از كاربران از خاموش شدن ناگهاني آيفون خود گله دارند . اين مشكل بيشتر زماني اتفاق مي افتد كه فرد، يك آپ جديد را نصب كرده باشد و يا ممكن است به دليل تنظيمات قديمي سيستم باشد . در اين حين نمايشگر ممكن است به رنگ قرمز يا آبي دربيايد. راه كار هايي براي حل اين مشكل وجود دارند :

  • ريست كردن و نصب مجدد نرم افزارها
  • ري استارت كردن سيستم كه بهتر است توسط متخصيصين انجام شود
  • ممكن است مشكل مربوط به بخش سخت افزاري سيستم باشد .
  • در صورت تداوم مشكل بهتر است با يك نمايندگي معتبر جهت تعمير تماس بگيريد . كارشناسان مجرب اپل سرويس در اسرع وقت مشكل شما را رفع خواهند كرد .

رفع مشكل قطعي صدا در گوشي آيفون

تعدادي از كاربران از كيفيت صدا در هنگام مكالمه با آيفون شكايت دارند . به اين صورت كه يا صدا گنگ است و يا اصلا صدايي شنيده نمي شود . مشكل ديگري كه گزارش شده قطع شدن صداي اسپيكر در هنگام بازي ، ديدن فيلم ، پخش موسيقي يا صداي زنگ مي باشد . براي حل اين مشكل ابتدا بررسي كنيد كه مانعي سطح بلندگو را نپوشانده باشد و قبل از هركاري آن را تميز كنيد . از دكمه ي بالا بردن صدا استفاده كنيد و مطمئن شويد كه درجه ي صداي زنگ نمايش داده شود نه درجه ي صداي هدفون . به قسمت تنظيمات رفته و بلوتوث را خاموش كنيد تا مطمئن شويد كه به هدست يا سيستم خودرو متصل نيستيد. در هنگام مكالمه ، گوشي را در حالت اسپيكر قرار دهيد ممكن است ازاين طريق مشكل حل شود . در نهايت ري ست كردن را امتحان كنيد اگر با ريست نيز مشكل حل نشد ، حتما با يك متخصص تماس بگيريد . متخصصين اپل سرويس با كسب تجربه و توانايي لازم در خصوص تعميرمحصولات اپل ، مشكل كيفيت صدا را در گوشي شما به سرعت حل خواهند كرد .

تعميرات موبايل اپل و ديگر واحدهاي تخصصي تعميرات موبايل

تكنسين هاي مركز تعميرات موبايل اپل در ديگر واحدهاي تخصصي تعميرات موبايل ، به تعمير ساير برندهاي معتبر موبايل مبادرت مي ورزند . همانطور كه مستحضر هستيد دليل ايرادات پيش آمده در موبايل مي تواند يكي از اين دو مورد باشد : ايرادات سخت افزاري و ايرادات نرم افزاري . از اين رو نمايندگي اپل در پارت هاي تعمير تفكيك شده اي به ارائه ي خدمات تعمير مي پردازد .

كادر فني نمايندگي اپل با تسلط و تكيه بر تجربه ، مهارت ، دانش و … و با بكارگيري درجه يك ترين تجهيزات تمامي تعميرات موبايل را به مشتريان محترم ارائه مي دهد .لازم به ذكر است ، كارشناسان ما در صورت لزوم به تعويض قطعه حتما از قطعه ي اورجينال استفاده مي نمايند . متخصصين مركز تعميرات موبايل اپل ملزم به حضور در دوره هايي هستند كه از سوي مديريت جهت به روز رساني اطلاعات كادر فني در سيكل هاي مشخص برگزار مي شود . خاطرنشان مي سازيم ، خدمات رساني به مشتريان توسط مديريت نمايندگي اپل به شدت مورد نظارت و كنترل قرار مي گيرد . هدف اين مجموعه ارائه ي خدمات تعمير با كيفيت در كنار گارانتي كليه ي محصولات به مشتريان عزيز است .

به اين ترتيب رضايت كاربران در پشتيباني نيز جلب خواهد شد .چنانچه شما عزيزان مايل به دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه ي واحدهاي تخصصي تعميرات اپل هستيد ، مي توانيد به لينك مربوط مراجعه و وارد صفحه ي مرتبط با محصول موردنظر گرديد .

نمايندگي موبايل و جديدترين محصولات موبايل

نمايندگي موبايل علاوه بر تعميرات موبايل اپل به معرفي و تعمير جديدترين محصولات موبايل نيز مبادرت مي ورزد . اين محصولات عبارتند از : موبايل اچ تي سي ، موبايل ال جي ، موبايل ايسر ، موبايل ايسوس ، موبايل بلك بري ، موبايل سامسونگ ، موبايل سوني ، موبايل مايكروسافت ، موبايل موتورولا ، موبايل نوكيا و موبايل هوآوي .

نمونه ي تعميرات موبايل اپل كه در اين مركز انجام مي شود عبارت است از : تعمير و عيب يابي گوشي هاي ios ، تعويض و تعميرات دوربين گوشي هاي موبايل ، تعميرات ويبراتور گوشي ، تعميرات قطع و وصل نمايشگرهاي موبايل ، عيب يابي عمده ي گوشي ( ضربه و آب خوردگي ) ، سرويس بردهاي موبايل ، عيب يابي انواع صفحه هاي نمايش ال سي دي ، تعميرات موبايل مربوط به گوشي هاي جاوا و قديمي ، ترميم موبايل مربوط به گوشي هاي اندرويد ، تعميرات سخت افزارهاي موبايل .مركز تعميرات موبايل اپل با بهره مندي از تخصص ، مهارت ، تجربه ، دانش و خلاقيت كارشناسان فني و مهندسان خود توانسته است تا در زمينه ي فعاليتي خود به سطح مطلوبي از ارائه ي خدمات بپردازد .

جهت مشاهده ي اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به لينك نمايندگي موبايل و جديدترين محصولات موبايل مراجعه نماييد .

تعميرات موبايل و اخبار مركز تخصصي موبايل

مركز تعميرات موبايل جهت به روز نگاه داشتن اطلاعات كاربران بخش اخبار مركز تخصصي موبايل را در سايت راه اندازي كرده است . اخبار اين بخش توسط زبده ترين كارشناسان تهيه و ارائه شده است . اين افراد با تسلط به علم روز و آگاهي از فناوري هاي نوين به بهترين شكل در اين زمينه تلاش مي كنند . از اين رو منابع تشكيل دهنده ي اين بخش كاملا معتبر و موثق مي باشد ؛ شما عزيزان مي توانيد با آسودگي خاطر نسبت به مطالعه ي اين خبرها اقدام نماييد . لازم به ذكر است ، كارشناسان بااستعداد ما در اين بخش اخبار تعميرات موبايل اپل را نيز گنجانده اند .

تعميرات موبايل اپل در اين نمايندگي با تخصص بر مهارت و تخصص تكنسين ها انجام مي شود . از ويژگي هاي بارز پرسنل اين مركز كه موجبات فعاليت آن ها را در نمايندگي اپل فراهم كرده است مي توان به پشتكار ، تخصص ، دانش ، خلاقيت ، مهارت و … اشاره كرد . در واقع اين خصايص پرسنل دليلي است بر قرار گرفتن نمايندگي اپل در جايگاهي رفيع و چشمگير . نمايندگي اپل با بكارگيري كارشناسان ماهر و خبره از جمله شركت هاي موفقي است كه در زمينه ي خدمات ترميم و بازيابي فعاليت مي نمايد .

كيفيت خدمات مركز تعميرات موبايل اپل ، جايي براي فعاليت ساير مراكز باقي نمي گذارد . كاربران گرامي مي توانند با كليك روي لينك تعميرات موبايل و اخبار مركز تخصصي موبايل ، وارد بخش مذكور گردند .

نمايندگي موبايل و مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل

نمايندگي موبايل با راه اندازي بخش مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل در سايت گام جديدي در كسب رضايت كاربران برداشته است . جمعي از كارشناسان خلاق اين مركز از سوي مديريت ملزم به تهيه و ارائه ي مقالات علمي و معتبر گشته اند . منابع اين بخش به تاييد مراكز معتبر علمي رسيده است . همانطور كه مستحضر هستيد كاربران نمايندگي موبايل را تمامي افراد اعم از افراد متخصص و عادي تشكيل مي دهند . از اين رو كارشناسان ما به گونه اي به تدوين اين مقاله ها پرداخته اند كه تمامي كاربران بتوانند از اين بخش استفاده نمايند . جهت اطلاع شما عزيزان بايد به اين مطلب نيز اشاره نماييم كه مقالاتي در زمينه ي تعميرات موبايل اپل نيز در بين اين مقالات موجود است .

لازم به ذكر است ، اشكالات پيچيده اي كه در دستگاه بروز مي كند بايد توسط تكنسين ها و كارشناسان متخصص با بكارگيري تجهيزات درجه يك برطرف شود . پرسنل اين مركز قادر به ارائه ي تمامي خدمات تعمير در سطوح ساده و پيچيده مي باشند . تمامي خدمات ترميم كه توسط كادر فني مركز تعميرات موبايل اپل به كاربران گرامي ارائه مي شود داراي گارانتي است . شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به اين مركز تخصصي ترين خدمات تعمير را دريافت نماييد . با مراجعه به لينك نمايندگي موبايل و مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل ، مي توانيد مقاله ي مورد نظر خود را انتخاب كرده و مطالعه نماييد .

تعميرات گوشي و سوالات متداول تعميرات موبايل اپل

مركز تعميرات گوشي با طراحي بخش سوالات متداول تعميرات موبايل اپل سعي در برطرف كردن نيازهاي كاربران گرامي دارد . شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به بخش سوالات متداول به پاسخ بسياري از پرسش هاي خود دست پيدا نماييد . علاوه بر اين پرسنل اين مركز به صورت تلفني و اينترنتي در كمترين زمان پاسخگوي شما خواهند بود . سوالات كاربران مي تواند در زمينه ي كيفيت و چگونگي پروسه ي تعمير و برآورد كردن هزينه ي تقريبي تعمير باشد . مديريت مركز تعميرات اپل به روزترين ابزارآلات تعمير و بازيابي را در كارگاه هاي فني اين مركز تدارك ديده است . كارشناسان و تكنسين هاي نمايندگي اپل با تكيه بر دانش و مهارت خود و استفاده از اين تجهيزات تخصصي ترين خدمات ترميم و بازسازي را ارائه مي دهند .

مركز تعميرات موبايل اپل در راستاي تحقق هدف كسب رضايت و خرسندي كاربران شرايطي را فراهم كرده است تا مشتريان محترم بتوانند انتقادات و پيشنهادات خود را با پرسنل در ميان بگذارند . نمايندگي اپل يكي از شركت هاي معتبر و با سابقه در زمينه ي تعميرات تخصصي دستگاه هاي الكترونيكي و ارتباطي توليد شده توسط اين كمپاني در كشور عزيزمان است . اين شركت تا كنون به واسطه ي كادري مجرب و تجهيزات پيشرفته موفقيت هاي ارزنده اي را به دست آورده است . شما كاربر محترم مي توانيد با مراجعه به لينك تعميرات گوشي و سوالات متداول تعميرات موبايل اپل ، وارد بخش فوق گردند .

نمايندگي موبايل

نمايندگي موبايل با در دست داشتن مدرن ترين تجهيزات و استفاده از ابزارآلات درجه يك ، زير نظر مجرب ترين كارشناسان و مهندسين به فعاليت مي پردازد . مديريت اين نمايندگي همواره بر دو اصل مشتري مداري و احترام به حقوق مشتريان تاكيد كرده اند ، از اين رو پرسنل اين مجموعه با سرلوحه قرار دادن اين هدف به فعاليت مي پردازند .

نمايندگي موبايل ، مركز فوق تخصصي تعميرات با ارائه ي گارانتي مي باشد . در حقيقت رسالت مهمي كه اين نمايندگي دنبال مي نمايد اين است كه ، كاربران بتوانند با صرف هزينه اي كه مي نمايند بيشترين خدمات را دريافت نمايند .

نمايندگي موبايل به واسطه ي داشتن كادري مجرب و گام برداشتن در جهت كسب رضايت مشتريان ، توانسته به موقعيت و جايگاه چشمگيري دست پيدا نمايد . موفقيت هاي پي در پي اين شركت ، موجب شده كمتر نمايندگي بتواند ياراي رقابت با اين نمايندگي مجاز و رسمي را داشته باشد .

در حقيقت تعيين هدف كسب رضايت مشتريان ، موجب رسيدن اين نمايندگي به موفقيت هاي پي در پي گشته است .

تاريخچه ي موبايل اپل

شركت اپل يك شركت چندمليتي آمريكايي است كه در سال 1971، دو دوست با نام هاي استيو جابز و استيو وزنياك آن را پايه گذاري كردند . اين شركت در زمينه ي طراحي ، ساخت لوازم الكترونيكي و نرم‌افزار كامپيوتر فعاليت مي‌كند . پس از گذشت 6 سال ، درسال 1977 ، اين كمپاني با معرفي كامپيوتر شخصي Apple I رسما با نام تجاري Apple Computer Inc به بازار تكنولوژي وارد شد و توانست طي مدت كوتاهي با فروش تعدادي از اين مدل كامپيوتر شخصي، اعتباري براي خود پيدا كند.

بلافاصله در سال 1977 اپل نوع ديگري از كامپيوتر شخصي يعني Apple II495 دلاري را وارد بازار كرد .

در سال 1979 استيو جابز پس از بازديد از مركز تحقيقات شركت زيراكس ، براي ساخت نسل كامپيوترهاي شخصي “ليزا” و “مكينتاش” الهام گرفت.

در سال 1983 اپل مدل ليزا (Lisa) را كه اولين كامپيوتر مجهز به ماوس و سيستم‌عامل داراي واسط گرافيكي، آيكون‌ها و پنجره‌ها بود توليد كرد . اين تكنولوژي تحولي بزرگ در دنياي كامپيوتر بود .

بين سال هاي (1989 تا 1991) ، دوره ي درخشاني براي اپل بود و كامپيوترهاي قابل حمل به نام Macintosh Portable و سپس نوت بوك ها وارد بازار شدند . بدين ترتيب سود زيادي نصيب اين كمپاني شد و از آن با عنوان دوران طلايي ياد مي شود .

در سال 1988اپل آغازگر توسعه ي وسيعي در تغيير نقش تلفن همراه بود. در اين سال اولين نسخه از تبلت pad وارد بازار شد و در سال

1993 Pad100/ و در سال 1997 / Pad 2100 به بازار عرضه شد. بعد از بازگشت استيو جابز به اپل در سال 1997 ، خط توليدات نيوتن شكسته شد . اوايل سال 2007 ، اولين آيفون توسط استيو جابز معرفي شد. آيفون توانست به دستگاهي انقلابي تبديل شده و صنعت تلفن هاي هوشمند را به شكل امروزي در آورد . در حقيقت آمدن آيفون به بازار موبايل ، نقش تلفن همراه را تغييرداده و آن را وارد بازي جديدي كرد . اولين نسل از اين دستگاه انقلابي، شامل صفحه نمايش 3.5 اينچي چند لمسي بود و از سيستم عاملي بهينه شده براي صفحات لمسي بهره مي برد كه در نوع خود ، بي مانند بود . طي اين 7 سال، آيفون تغييرات بزرگ و كوچك زيادي را به خود ديده و به شكلي كه امروز مي بينم در آمده است .

تعميرات موبايل اپل در مركز تعميرات موبايل به صورت تخصصي و حرفه اي انجام مي گردد. اين مركز از متخصصان ارشد تعميرات موبايل اپل جهت انجام تعميراتي حرفه اي و تخصصي بهره گرفته است. از آن جا كه كمپاني اپل در آيفون ها نيز همچون ساير محصولات خود ، ويژگي هاي منحصر به فردي را به كار گرفته است ، وجود تعميركاران ومتخصصين زبده جهت تعميرات موبايل اپل امري ضروري به نظر مي رسد.

مديريت نمايندگي تعميرات موبايل اين مهم را همواره در نظر داشته است و متخصصيين مركز را پس از آزمون هاي علمي و عملي انتخاب كرده است.خاطرنشان مي سازيم ، تعميرات موبايل اپل در كارگاه تعميرات موبايل انجام مي شود . از اين رو شما عزيزان جهت رفع ايراد دستگاه خود ، بايد به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نماييد . بديهي است كارشناسان ما در كارگاه هايي مجهز ، با دقت و تمركز هرچه بيشتر ابتدا دستگاه را آناليز و عيب يابي كرده سپس در جهت تعمير آن اقدام مي نمايند .

نمايندگي تعميرات موبايل با چندين سال تجربه در امور تعميرات و خدمات پس از فروش ، يكي از با سابقه ترين مراكز تعمير تلفن هاي همراه مي باشد . جهت آشنايي با خدمات ما در اين مركز ، مطالب ما را دنبال كنيد.

بلوتوث و واي فاي كار نمي كنند

از جمله مشكلاتي كه كاربران آيفون اخيرا از آن شكايت دارند ، كار نكردن بلوتوث و واي فاي دستگاه است . اين مشكل معمولا بعد از انجام به روز رساني دستگاه اتفاق مي افتد . مشكل قطعي در سيستم بلوتوثي ناشي از نقص آيفون هاي جديد اپل است. ممكن است گزينه‌هاي فعال سازي بلوتوث و واي‌فاي در دستگاه شما غيرفعال شده باشد . در اين قسمت راه كارهايي ارائه مي شود كه ممكن است مشكل شما را به صورت مقطعي حل كند :

  • با قراردادن آيفون در حال هواپيما و ريست كردن سيستم مشكل به طور مقطعي حل خواهد شد .
  • با برداشتن “’” از داخل نام آيفون ممكن است مشكل برطرف شود . با رفتن به قسمت تنظيمات اين مسير را دنبال كنيد

Settings > General > About > Name و نام را تغيير دهيد.

  • با رفتن به مسير Settings > Control Center و غيرفعال كردن گزينه ي Access on Lock Screen، گوشي خود را يك‌بار خاموش و روشن كنيد و مجددا سعي كنيد به واي‌فاي متصل شويد.
  • از داشتن آخرين نسخه فيرموير بر روي روتر مطمئن شويد و سعي كنيد از آيفون خود نسخه پشتيباني تهيه كنيد.

همان گونه كه اشاره شد ممكن است بعد از انجام مراحل فوق مشكل شما به صورت كامل حل نشده و بعد از مدتي باز هم تكرار شود . جهت حل قطعي اين مسئله بايد با نمايندگي هاي مجاز اپل جهت تعمير تماس بگيريد . اپل سرويس به عنوان زيرمجموعه ي شركت سخت افزار ايران آماده ي خدمات رساني به شما در خصوص تعمير محصولات شركت اپل مي باشد .

تعميرات اسپيكر آيفون

اگر در هنگام مكالمه با آيفون ، اسپيكر شما به درستي كار نمي كند . مثلا ؛ در هنگام مكالمه با گوشي ، صداي طرف مقابل

واضح نيست يا همراه با نويز و خش شنيده مي شود . اين مشكل ممكن است ناشي از دلايل سخت افزاري و يا نرم افزاري باشد .

دلايل نرم افزاري : ممكن است دلايل نرم افزاري مانند ؛ جيلبريك كردن موجب قطعي صداي اسپيكر شده باشد .

دلايل سخت افزاري : اين مشكل ممكن است ، در اثر خوردن ضربه ، ورود گرد و غبار ويا مايعات به داخل اسپيكر صورت بگيرد . اگر هنگام مكالمه با گوشي ، صداي طرف مقابل واضح نيست و يا همراه با نويز وخش شنيده مي شود با تعويض اين قطعه مشكل شما برطرف خواهد شد . اما اگر همزمان مشكل رفت و برگشت صدا داريد ، به احتمال زياد از فلت اسپيكر يا آي سي صوت مي باشد .

همان طور كه مي دانيم ، آيفون از محصولات اپل است و تعميرات محصولات اپل ، نيازمند تخصص و مهارت ويژه مي باشد .

بنابراين در صورتي كه اسپيكر آيفون شما آسيب ديده است از مراجعه به مراكزي كه تخصص لازم را در اين زمينه ندارند پرهيز كنيد . اپل سرويس ، از جمله مراكزي است كه با به كارگري تيمي از بهترين متخصصين در زمينه ي تعميرات اپل آماده ي خدمت رساني به شما مي باشد . كارشناسان تعميرات آيفون در اپل سرويس ، با دقت و مهارت نسبت به تعمير و يا تعويض اسپيكر آيفون شما اقدام خواهند كرد .

تعميرات پرش آنتن در آيفون

قطع و وصل شدن آنتن آيفون ، كه با اصطلاح پرش آنتن از آن ياد مي شود . ازجمله ، مشكلاتي است كه در گوشي هاي آيفون گزارش شده است . اين مشكل دلايل مختلفي دارد كه در ذيل برخي از آن ها ذكر مي شوند :

  • خرابي سيم كارت .
  • مشكلات دكل آنتن در محلي كه شما حظور داريد .
  • خرابي كيت سيم كارت .
  • ضربه خوردن گوشي آيفون .
  • نصب فريمور گوشي ديگر .
  • نصب نرم افزارهاي مخرب .

جهت رفع مشكلات آنتن دهي و از جمله پرش آنتن در آيفون ها ، بايد با متخصصين مجرب در زمينه ي تعمير آيفون ، تماس بگيريد . نمايندگي اپل سرويس ، با به كارگيري بهترين متخصصين در زمينه ي تعمير محصولات اپل ، آماده ي ارائه ي انواع خدمات ، از جمله ؛ تعمير پرش آنتن آيفون ، به مشتريان گرامي مي باشد .

تعمير هارد گوشي آيفون

هارد يكي از قطعات داخلي موبايل است . اين قطعه بسيار حساس و آسيب پذير مي باشد . در صورت خرابي هارد آيفون ، اطلاعات شما در معرض آسيب قرار مي گيرد . تعمير هارد آيفون و بازيابي اطلاعات آن ، يك مهارت تخصصي است و احتياج به تخصص ويژه دارد . بنابراين مراجعه به مراكز معتبر جهت تعمير هارد امري ضروري مي باشد . يكي ديگر از مشكلاتي كه ممكن است براي هارد آيفون شما اتفاق بيفتد ، سوختن آن است . در صورتي كه هارد آيفون بسوزد تعويض آن ضروري مي باشد . تعويض هارد سوخته نيز همچون تعمير آن به تخصص و مهارت بسياري نياز دارد و بايد توسط تعميركار حرفه اي و مجرب انجام شود . اگر تعميركار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد تعويض به درستي انجام نشده و قطعات ديگر گوشي نيز آسيب خواهند ديد . لذا در صورت سوختن هارد انتخاب نمايندگي معتبر جهت تعويض آن ضروري مي باشد . اپل سرويس به عنوان زيرمجموعه ي مركز سخت افزار ايران ، با به كارگيري كادري از بهترين متخصصين تعمير آيفون ، آماده ي ارائه ي انواع خدمات از جمله ؛ تعميرو يا تعويض هارد گوش هاي آيفون مي باشد . متخصصين مركز هارد سوخته را بادقت خارج كرده ، هارد جديد را پس از پروگرام كردن جايگزين خواهند كرد .

تعويض گلس موبايل اپل

يكي از اتفاقات ناخوشايندي كه بسياري از دارندگان گوشي هاي آيفون و ساير اسمارت فون ها با آن مواجه ميشوند و به خاطر آن به مراكز تعميرات موبايل مراجعه ميكنند، ضربه ديدن گوشي و شكستن صفحه ي نمايش گوشي آيفون آن هاست كه در برخي موارد منجربه تعويض گلس موبايل آن ها ميشود. گلس آيفون در واقع شيشه ي جلويي و محافظ ال سي دي است كه وظيفه ي محافظت از آن را به عهده دارد. اگر فقط گلس گوشي آسيب ديده باشد، به جز نقاط شكسته و ترك برداشته شده، بر عملكرد كلي تاچ و صفحه ي نمايش آيفون آسيبي وارد نميشود و كاربر را از هزينه هاي اضافي تعويض ال سي دي كه هزينه ي به مراتب بالاتري نسبت به تعويض گلس دارد، بي نياز ميكند و فقط نياز به تعويض گلس گوشي آيفون خود دارد.

تعمير دوربين موبايل اپل

دوربين گوشي آيفون ممكن است به دلايل مختلفي دچار مشكل شود و به خوبي قبل كار نكند. يكي از اين دلايل بي احتياطي و وارد آمدن فشار بيش از حد و مستقيم به گوشي اپل است كه باعث آسيب ديدن ماژول دوربين آن ميشود كه نياز به تعويض قطعه دارد. گاهي آب خوردگي هم باعث بروز مشكلاتي در عملكرد دوربين گوشي آيفون ميشود، در برخي شرايط هم ديده شده بدون دليل خاص و بعد از مدتي عملكرد دوربين آيفون با ضعف روبرو ميشود. هرچند بروز اين مشكلات متداول نيست و تقريبا در موارد نادري اتفاق مي افتد اما كارشناسان مركز ما به خوبي قادر به شناسايي دليل آن و تعمير و برطرف ساختن تمامي مشكلات مربوط به دوربين موبايل اپل ميباشند. مرتفع ساختن خرابي دوربين گوشي اپل در اين مركز پروسه ي زمان گيري نيست و كاربر ميتواند ظرف مدت كوتاهي دستگاه خود را سالم تحويل بگيرد.

فلش نرم افزاري آيفون

اپل معتقد است كه فلش سورخ هاي امنيتي بسياري دارد . به همين دليل نرم افزار iOS ، فلش را پشتيباني نمي كند . ريستور كردن راه حلي جهت نوسازي محصولات اپل مي باشد . ‌به طور معمول ريستور در دستگاه هاي اي او اس به دلايل امنيت اپل فقط به بالاترين ورژن آي او اس موجود ، امكان پذيرمي باشد . در اينجا اين سوال مطرح مي شود كه ريستور كردن چيست ؟

نصب مجدد سيستم عامل آي او اس را ريستور مي گويند . نكته مهم و قابل توجه اين است كه ؛جهت ريستور كردن سيستم عامل آي او اس ، ابتدا بايد فايل سيستم عامل يا همان iOS ، را از قبل مناسب ديوايس خود دانلود نماييد . پس از ريستور تمامي اطلاعات داخل گوشي آيفون مثل : عكس ها ، موزيك ها ، اپليكيشن ها ، مخاطبين و … حذف مي شوند . براي حفظ اطلاعات خود مي توانيد قبل از ريستور كردن ، يك بك آپ از اطلاعات تهيه كنيد .

ريستور كردن آيفون ، يك كار تخصصي است و بايد توسط متخصصين تعمير آيفون صورت بگيرد . لذا در صورتي كه آيفون شما مشكل دارد ، با نمايندگي و تعميرگاه معتبر جهت تعمير تماس بگيريد . اپل سرويس با به كارگيري بهترين متخصصين در زمينه ي تعمير محصولات اپل آماده ي ارائه ي انواع خدمات به مشتريان گرامي ، از جمله ؛ فلش نرم افزاري يا ريستور آيفون ها مي باشد .

خاموش شدن ناگهاني آيفون ها

برخي از كاربران از خاموش شدن ناگهاني آيفون خود گله دارند . اين مشكل بيشتر زماني اتفاق مي افتد كه فرد، يك آپ جديد را نصب كرده باشد و يا ممكن است به دليل تنظيمات قديمي سيستم باشد . در اين حين نمايشگر ممكن است به رنگ قرمز يا آبي دربيايد. راه كار هايي براي حل اين مشكل وجود دارند :

  • ريست كردن و نصب مجدد نرم افزارها
  • ري استارت كردن سيستم كه بهتر است توسط متخصيصين انجام شود
  • ممكن است مشكل مربوط به بخش سخت افزاري سيستم باشد .
  • در صورت تداوم مشكل بهتر است با يك نمايندگي معتبر جهت تعمير تماس بگيريد . كارشناسان مجرب اپل سرويس در اسرع وقت مشكل شما را رفع خواهند كرد .

رفع مشكل قطعي صدا در گوشي آيفون

تعدادي از كاربران از كيفيت صدا در هنگام مكالمه با آيفون شكايت دارند . به اين صورت كه يا صدا گنگ است و يا اصلا صدايي شنيده نمي شود . مشكل ديگري كه گزارش شده قطع شدن صداي اسپيكر در هنگام بازي ، ديدن فيلم ، پخش موسيقي يا صداي زنگ مي باشد . براي حل اين مشكل ابتدا بررسي كنيد كه مانعي سطح بلندگو را نپوشانده باشد و قبل از هركاري آن را تميز كنيد . از دكمه ي بالا بردن صدا استفاده كنيد و مطمئن شويد كه درجه ي صداي زنگ نمايش داده شود نه درجه ي صداي هدفون . به قسمت تنظيمات رفته و بلوتوث را خاموش كنيد تا مطمئن شويد كه به هدست يا سيستم خودرو متصل نيستيد. در هنگام مكالمه ، گوشي را در حالت اسپيكر قرار دهيد ممكن است ازاين طريق مشكل حل شود . در نهايت ري ست كردن را امتحان كنيد اگر با ريست نيز مشكل حل نشد ، حتما با يك متخصص تماس بگيريد . متخصصين اپل سرويس با كسب تجربه و توانايي لازم در خصوص تعميرمحصولات اپل ، مشكل كيفيت صدا را در گوشي شما به سرعت حل خواهند كرد .

تعميرات موبايل اپل و ديگر واحدهاي تخصصي تعميرات موبايل

تكنسين هاي مركز تعميرات موبايل اپل در ديگر واحدهاي تخصصي تعميرات موبايل ، به تعمير ساير برندهاي معتبر موبايل مبادرت مي ورزند . همانطور كه مستحضر هستيد دليل ايرادات پيش آمده در موبايل مي تواند يكي از اين دو مورد باشد : ايرادات سخت افزاري و ايرادات نرم افزاري . از اين رو نمايندگي اپل در پارت هاي تعمير تفكيك شده اي به ارائه ي خدمات تعمير مي پردازد .

كادر فني نمايندگي اپل با تسلط و تكيه بر تجربه ، مهارت ، دانش و … و با بكارگيري درجه يك ترين تجهيزات تمامي تعميرات موبايل را به مشتريان محترم ارائه مي دهد .لازم به ذكر است ، كارشناسان ما در صورت لزوم به تعويض قطعه حتما از قطعه ي اورجينال استفاده مي نمايند . متخصصين مركز تعميرات موبايل اپل ملزم به حضور در دوره هايي هستند كه از سوي مديريت جهت به روز رساني اطلاعات كادر فني در سيكل هاي مشخص برگزار مي شود . خاطرنشان مي سازيم ، خدمات رساني به مشتريان توسط مديريت نمايندگي اپل به شدت مورد نظارت و كنترل قرار مي گيرد . هدف اين مجموعه ارائه ي خدمات تعمير با كيفيت در كنار گارانتي كليه ي محصولات به مشتريان عزيز است .

به اين ترتيب رضايت كاربران در پشتيباني نيز جلب خواهد شد .چنانچه شما عزيزان مايل به دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه ي واحدهاي تخصصي تعميرات اپل هستيد ، مي توانيد به لينك مربوط مراجعه و وارد صفحه ي مرتبط با محصول موردنظر گرديد .

نمايندگي موبايل و جديدترين محصولات موبايل

نمايندگي موبايل علاوه بر تعميرات موبايل اپل به معرفي و تعمير جديدترين محصولات موبايل نيز مبادرت مي ورزد . اين محصولات عبارتند از : موبايل اچ تي سي ، موبايل ال جي ، موبايل ايسر ، موبايل ايسوس ، موبايل بلك بري ، موبايل سامسونگ ، موبايل سوني ، موبايل مايكروسافت ، موبايل موتورولا ، موبايل نوكيا و موبايل هوآوي .

نمونه ي تعميرات موبايل اپل كه در اين مركز انجام مي شود عبارت است از : تعمير و عيب يابي گوشي هاي ios ، تعويض و تعميرات دوربين گوشي هاي موبايل ، تعميرات ويبراتور گوشي ، تعميرات قطع و وصل نمايشگرهاي موبايل ، عيب يابي عمده ي گوشي ( ضربه و آب خوردگي ) ، سرويس بردهاي موبايل ، عيب يابي انواع صفحه هاي نمايش ال سي دي ، تعميرات موبايل مربوط به گوشي هاي جاوا و قديمي ، ترميم موبايل مربوط به گوشي هاي اندرويد ، تعميرات سخت افزارهاي موبايل .مركز تعميرات موبايل اپل با بهره مندي از تخصص ، مهارت ، تجربه ، دانش و خلاقيت كارشناسان فني و مهندسان خود توانسته است تا در زمينه ي فعاليتي خود به سطح مطلوبي از ارائه ي خدمات بپردازد .

جهت مشاهده ي اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به لينك نمايندگي موبايل و جديدترين محصولات موبايل مراجعه نماييد .

تعميرات موبايل و اخبار مركز تخصصي موبايل

مركز تعميرات موبايل جهت به روز نگاه داشتن اطلاعات كاربران بخش اخبار مركز تخصصي موبايل را در سايت راه اندازي كرده است . اخبار اين بخش توسط زبده ترين كارشناسان تهيه و ارائه شده است . اين افراد با تسلط به علم روز و آگاهي از فناوري هاي نوين به بهترين شكل در اين زمينه تلاش مي كنند . از اين رو منابع تشكيل دهنده ي اين بخش كاملا معتبر و موثق مي باشد ؛ شما عزيزان مي توانيد با آسودگي خاطر نسبت به مطالعه ي اين خبرها اقدام نماييد . لازم به ذكر است ، كارشناسان بااستعداد ما در اين بخش اخبار تعميرات موبايل اپل را نيز گنجانده اند .

تعميرات موبايل اپل در اين نمايندگي با تخصص بر مهارت و تخصص تكنسين ها انجام مي شود . از ويژگي هاي بارز پرسنل اين مركز كه موجبات فعاليت آن ها را در نمايندگي اپل فراهم كرده است مي توان به پشتكار ، تخصص ، دانش ، خلاقيت ، مهارت و … اشاره كرد . در واقع اين خصايص پرسنل دليلي است بر قرار گرفتن نمايندگي اپل در جايگاهي رفيع و چشمگير . نمايندگي اپل با بكارگيري كارشناسان ماهر و خبره از جمله شركت هاي موفقي است كه در زمينه ي خدمات ترميم و بازيابي فعاليت مي نمايد .

كيفيت خدمات مركز تعميرات موبايل اپل ، جايي براي فعاليت ساير مراكز باقي نمي گذارد . كاربران گرامي مي توانند با كليك روي لينك تعميرات موبايل و اخبار مركز تخصصي موبايل ، وارد بخش مذكور گردند .

نمايندگي موبايل و مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل

نمايندگي موبايل با راه اندازي بخش مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل در سايت گام جديدي در كسب رضايت كاربران برداشته است . جمعي از كارشناسان خلاق اين مركز از سوي مديريت ملزم به تهيه و ارائه ي مقالات علمي و معتبر گشته اند . منابع اين بخش به تاييد مراكز معتبر علمي رسيده است . همانطور كه مستحضر هستيد كاربران نمايندگي موبايل را تمامي افراد اعم از افراد متخصص و عادي تشكيل مي دهند . از اين رو كارشناسان ما به گونه اي به تدوين اين مقاله ها پرداخته اند كه تمامي كاربران بتوانند از اين بخش استفاده نمايند . جهت اطلاع شما عزيزان بايد به اين مطلب نيز اشاره نماييم كه مقالاتي در زمينه ي تعميرات موبايل اپل نيز در بين اين مقالات موجود است .

لازم به ذكر است ، اشكالات پيچيده اي كه در دستگاه بروز مي كند بايد توسط تكنسين ها و كارشناسان متخصص با بكارگيري تجهيزات درجه يك برطرف شود . پرسنل اين مركز قادر به ارائه ي تمامي خدمات تعمير در سطوح ساده و پيچيده مي باشند . تمامي خدمات ترميم كه توسط كادر فني مركز تعميرات موبايل اپل به كاربران گرامي ارائه مي شود داراي گارانتي است . شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به اين مركز تخصصي ترين خدمات تعمير را دريافت نماييد . با مراجعه به لينك نمايندگي موبايل و مقالات تعميرگاه تخصصي موبايل ، مي توانيد مقاله ي مورد نظر خود را انتخاب كرده و مطالعه نماييد .

تعميرات گوشي و سوالات متداول تعميرات موبايل اپل

مركز تعميرات گوشي با طراحي بخش سوالات متداول تعميرات موبايل اپل سعي در برطرف كردن نيازهاي كاربران گرامي دارد . شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به بخش سوالات متداول به پاسخ بسياري از پرسش هاي خود دست پيدا نماييد . علاوه بر اين پرسنل اين مركز به صورت تلفني و اينترنتي در كمترين زمان پاسخگوي شما خواهند بود . سوالات كاربران مي تواند در زمينه ي كيفيت و چگونگي پروسه ي تعمير و برآورد كردن هزينه ي تقريبي تعمير باشد . مديريت مركز تعميرات اپل به روزترين ابزارآلات تعمير و بازيابي را در كارگاه هاي فني اين مركز تدارك ديده است . كارشناسان و تكنسين هاي نمايندگي اپل با تكيه بر دانش و مهارت خود و استفاده از اين تجهيزات تخصصي ترين خدمات ترميم و بازسازي را ارائه مي دهند .

مركز تعميرات موبايل اپل در راستاي تحقق هدف كسب رضايت و خرسندي كاربران شرايطي را فراهم كرده است تا مشتريان محترم بتوانند انتقادات و پيشنهادات خود را با پرسنل در ميان بگذارند . نمايندگي اپل يكي از شركت هاي معتبر و با سابقه در زمينه ي تعميرات تخصصي دستگاه هاي الكترونيكي و ارتباطي توليد شده توسط اين كمپاني در كشور عزيزمان است . اين شركت تا كنون به واسطه ي كادري مجرب و تجهيزات پيشرفته موفقيت هاي ارزنده اي را به دست آورده است . شما كاربر محترم مي توانيد با مراجعه به لينك تعميرات گوشي و سوالات متداول تعميرات موبايل اپل ، وارد بخش فوق گردند .

نمايندگي موبايل

نمايندگي موبايل با در دست داشتن مدرن ترين تجهيزات و استفاده از ابزارآلات درجه يك ، زير نظر مجرب ترين كارشناسان و مهندسين به فعاليت مي پردازد . مديريت اين نمايندگي همواره بر دو اصل مشتري مداري و احترام به حقوق مشتريان تاكيد كرده اند ، از اين رو پرسنل اين مجموعه با سرلوحه قرار دادن اين هدف به فعاليت مي پردازند .

نمايندگي موبايل ، مركز فوق تخصصي تعميرات با ارائه ي گارانتي مي باشد . در حقيقت رسالت مهمي كه اين نمايندگي دنبال مي نمايد اين است كه ، كاربران بتوانند با صرف هزينه اي كه مي نمايند بيشترين خدمات را دريافت نمايند .

نمايندگي موبايل به واسطه ي داشتن كادري مجرب و گام برداشتن در جهت كسب رضايت مشتريان ، توانسته به موقعيت و جايگاه چشمگيري دست پيدا نمايد . موفقيت هاي پي در پي اين شركت ، موجب شده كمتر نمايندگي بتواند ياراي رقابت با اين نمايندگي مجاز و رسمي را داشته باشد .

در حقيقت تعيين هدف كسب رضايت مشتريان ، موجب رسيدن اين نمايندگي به موفقيت هاي پي در پي گشته است .

تاريخچه ي موبايل اپل

شركت اپل يك شركت چندمليتي آمريكايي است كه در سال 1971، دو دوست با نام هاي استيو جابز و استيو وزنياك آن را پايه گذاري كردند . اين شركت در زمينه ي طراحي ، ساخت لوازم الكترونيكي و نرم‌افزار كامپيوتر فعاليت مي‌كند . پس از گذشت 6 سال ، درسال 1977 ، اين كمپاني با معرفي كامپيوتر شخصي Apple I رسما با نام تجاري Apple Computer Inc به بازار تكنولوژي وارد شد و توانست طي مدت كوتاهي با فروش تعدادي از اين مدل كامپيوتر شخصي، اعتباري براي خود پيدا كند.

بلافاصله در سال 1977 اپل نوع ديگري از كامپيوتر شخصي يعني Apple II495 دلاري را وارد بازار كرد .

در سال 1979 استيو جابز پس از بازديد از مركز تحقيقات شركت زيراكس ، براي ساخت نسل كامپيوترهاي شخصي “ليزا” و “مكينتاش” الهام گرفت.

در سال 1983 اپل مدل ليزا (Lisa) را كه اولين كامپيوتر مجهز به ماوس و سيستم‌عامل داراي واسط گرافيكي، آيكون‌ها و پنجره‌ها بود توليد كرد . اين تكنولوژي تحولي بزرگ در دنياي كامپيوتر بود .

بين سال هاي (1989 تا 1991) ، دوره ي درخشاني براي اپل بود و كامپيوترهاي قابل حمل به نام Macintosh Portable و سپس نوت بوك ها وارد بازار شدند . بدين ترتيب سود زيادي نصيب اين كمپاني شد و از آن با عنوان دوران طلايي ياد مي شود .

در سال 1988اپل آغازگر توسعه ي وسيعي در تغيير نقش تلفن همراه بود. در اين سال اولين نسخه از تبلت pad وارد بازار شد و در سال

1993 Pad100/ و در سال 1997 / Pad 2100 به بازار عرضه شد. بعد از بازگشت استيو جابز به اپل در سال 1997 ، خط توليدات نيوتن شكسته شد . اوايل سال 2007 ، اولين آيفون توسط استيو جابز معرفي شد. آيفون توانست به دستگاهي انقلابي تبديل شده و صنعت تلفن هاي هوشمند را به شكل امروزي در آورد . در حقيقت آمدن آيفون به بازار موبايل ، نقش تلفن همراه را تغييرداده و آن را وارد بازي جديدي كرد . اولين نسل از اين دستگاه انقلابي، شامل صفحه نمايش 3.5 اينچي چند لمسي بود و از سيستم عاملي بهينه شده براي صفحات لمسي بهره مي برد كه در نوع خود ، بي مانند بود . طي اين 7 سال، آيفون تغييرات بزرگ و كوچك زيادي را به خود ديده و به شكلي كه امروز مي بينم در آمده است .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 21688
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی